ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مشخصات تلفن هوشمند جایگزین گلکسی A5 سامسونگ با انتشار یک بنچمارک فاش شد

اندکی پیش مشخصات مدل های جایگزین تلفن های هوشمند گلکسی A3 و A5 سامسونگ با انتشار بنچمارک این محصولات روی سایت GFXBench فاش شده بود و اکنون، بنچمارک نسخه جایگزین مدل گلکسی A7 نیز منتشر شده ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۹ آبان ۱۳۹۴ | ۱۴:۳۰

اندکی پیش مشخصات مدل های جایگزین تلفن های هوشمند گلکسی A3 و A5 سامسونگ با انتشار بنچمارک این محصولات روی سایت GFXBench فاش شده بود و اکنون، بنچمارک نسخه جایگزین مدل گلکسی A7 نیز منتشر شده است.

بر اساس این مشخصات می توان گفت محصول یاد شده با شماره مدل SM-A510 از نمایشگر ۵.۲ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ بهره می برد و یک چیپست ۸ هسته ای ۱.۶ گیگاهرتزی به همراه واحد پردازش گرافیکی Mali-T720 برای آن در نظر گرفته شده است.

این تلفن هوشمند ۲ گیگابایت حافظه رم و ۱۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی دارد و علاوه بر آن، از دوربین های ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی در پشت و جلوی دستگاه برخوردار است.

از خصوصیات فاش شده در مورد دو مدل جدید دیگر نیز می توان به نمایشگر ۴.۷ اینچی با رزولوشن ۷۲۰ برای مدل جایگزین گلکسی A3 (با شماره مدل SM-A310) و نمایشگر ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ برای نسخه جایگزین گلکسی A7 اشاره کرد.

هرچند از مدتی پیش اطلاع داشتیم که سامسونگ چنین محصولاتی را در دست توسعه دارد، اما نام تلفن های هوشمند جدید و زمان دقیق عرضه هنوز مشخص نیست و لازم است برای روشن شدن آنها مدت بیشتری را منتظر بمانیم.

در ادامه مطلب با دیجیاتو همراه باشید تا تصویر بنچمارک منتشر شده را مشاهده نمایید.

5f

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • Mr.EN
    Mr.EN | ۱۰ آبان ۱۳۹۴

    بسه... خواهش میکنم !!! :/

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی