ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

وقتی نکسوس 6P تحت شکنجه قرار می گیرد [تماشا کنید]

تلفن هوشمند نکسوس 6P گوگل یکی از بهترین موبایل های عرضه شده توسط غول جستجوگر اینترنتی به شمار می رود و ما هم در چند مطلب از طراحی زیبای بدنه آلومینیومی آن، چیپست اسنپدراگون 810 ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۹ آبان ۱۳۹۴ | ۱۲:۳۰

تلفن هوشمند نکسوس 6P گوگل یکی از بهترین موبایل های عرضه شده توسط غول جستجوگر اینترنتی به شمار می رود و ما هم در چند مطلب از طراحی زیبای بدنه آلومینیومی آن، چیپست اسنپدراگون 810 و جدیدترین نسخه اندرویدی (مارشملو) که دارد، برایتان گفته ایم. سخت افزار این محصول را شرکت هوآوی ساخته و شاید بد نباشد باز هم به دوربین فوق العاده عالی آن اشاره کنیم که عکس های بسیار خوب و باکیفیت برای کاربر مهیا می کند.

این خصوصیات شاید در نگاه نخست عالی به نظر برسند اما این دیوایس مشکلاتی هم دارد که پیش از تصمیم به خرید، بد نیست در موردشان آگاهی داشته باشید. طبق ویدئویی که در ادامه مطلب مشاهده خواهید کرد، این موبایل زیبا در برابر خراش، ضربه و حرارت بسیار شکننده و ضعیف است و خیلی راحت می توان بدنه اش را از بین برد.

با دیجیاتو همراه باشید.

شاید شکنجه های که 6P دیده کمی زیاد باشند، اما به خوبی نشان می دهند بدنه آن از لحاظ استحکام در پایین ترین سطحش قرار دارد؛ نمایشگر این تلفن هوشمند توسط 9 درجه تیزی متفاوت مورد آزمایش خراشیدگی قرار گرفت و از مرحله هفتم بود که ضعفش نمایان شد. این صفحه نمایش در برابر حرارت هم مقاومت نداشت و با چند ثانیه گرما دیدن، پیکسل هایش سوختند و از بین رفتند.

آلومینیومی که در ساخت قاب پشت تلفن هوشمند مورد بحث استفاده شده، با کاتر خراش بر می دارد و از همه بدتر شکنندگی دستگاه است که با فشار دست خیلی راحت خم و شکسته می شود (همانند آیفون 6 پلاس در سال گذشته).

ما قضاوت را به عهده خودتان می گذاریم اما پیشنهاد می کنیم اگر نکسوس 6P خریداری کردید، هرگز آن را همراه با کلید در جیبتان نگذارید یا حواستان باشد که اشتباهی روی آن ننشینید که ممکن است بی موبایل شوید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (26 مورد)
  • میلاد
    میلاد | ۹ آبان ۱۳۹۴

    حالا هی بیاید با هواوی کلاس بزارین،از خوبیاش تعریف کنید.کلا وقتی کسی از هواوی تعریف میکنه یک کلمه میگم درسته.بعدش صحنه رو ترک میکنم.
    کلا چینیا آشغال سازن.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی