ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گزارش مالی HTC از سه ماهه سوم ۲۰۱۵: زیان خالص ۱۳۹ میلیون دلاری

کمپانی HTC امروز گزارش مالی خود از سه ماهه سوم سال ۲۰۱۵ را منتشر نمود که در آن، بار دیگر شاهد زیان دهی کمپانی تایوانی هستیم. این شرکت توانسته به طور کلی درآمدی برابر با ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۹ آبان ۱۳۹۴ | ۰۹:۱۹

کمپانی HTC امروز گزارش مالی خود از سه ماهه سوم سال ۲۰۱۵ را منتشر نمود که در آن، بار دیگر شاهد زیان دهی کمپانی تایوانی هستیم.

این شرکت توانسته به طور کلی درآمدی برابر با ۶۶۰ میلیون دلار (۲۱.۴ میلیارد دلار تایوان) را به دست آورد که در این میان، نه تنها قادر به کسب سود نگشته، بلکه زیانی معادل ۱۳۹ میلیون دلار (۴.۵ میلیارد دلار تایوان) را نیز متحمل شده است.  در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

در دوره گذشته این سازنده با زیان خالص ۵.۱ میلیارد دلار تایوان - حدود ۱۵۷ میلیون دلار رو به رو شده بود اما در دوره ای که در ۳۰ سپتامبر بسته شد، HTC توانست زیان خود را اندکی کاهش دهد.

البته نباید اخراج های مکرر را نیز فراموش کرد؛ امری که توانسته تا حدی هزینه ها را کاهش دهد. در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۵ بود که این شرکت ۱۵ درصد از نیروی کار خود را اخراج نمود.

screenshot-2015-10-30-17-29-231

در این میان نکته جالب این است که مدیر ارشد بخش مالی اچ تی سی، آقای Chialin Chang پس از عنوان نمودن تراز مالی این شرکت برای سه ماهه سوم سال جاری، خبر داد که از این پس، این شرکت به شکل عمومی درآمد و زیان های خود را به سرمایه گذاران اعلام نخواهد کرد.

وی اذعان داشته که علت این موضوع، اوضاع نا به سامان تجاری در تایوان است و شرکت های بزرگ دیگری که در این کشور ساکن هستند نیز اقدامات مشابهی را انجام داده اند. Chialin Chang همچنین اضافه کرد که توسط چنین اقدامی، شرکتش می تواند از برخی «تاثیرات جانبی» دوری کند.

آقای Chang، مسئول بخش مالی و خانم «شر وانگ»، مدیر عامل کنونی اچ تی سی خبر می دهند که بازسازی بخش های مختلف این شرکت تا اوایل سال ۲۰۱۶ به طول خواهد انجامید و بر همین اساس، سرمایه گذران و سهام داران باید کمی دیگر صبر پیشه کنند.

در هفته گذشته HTC از تلفن همراه A9 پرده برداشت که شباهت بیش از اندازه ای به آیفون داشت. این محصول قرار است تا چند ماه، لقب پرچمدار شرکت تایوانی را یدک بکشد و از سوی دیگر نیز،‌ خبر رسیده بود که عرضه گجت های پوشیدنی HTC نیز تا چند ماه ابتدایی سال ۲۰۱۶ نیز به تاخیر افتاده اند.

می توان اذعان کرد که ۲۰۱۵، سال بسیار دشواری برای کمپانی تایوانی بوده است. باید صبر کرد و دید آیا مدیران ارشد HTC می توانند در سال ۲۰۱۶ به وعده های خود عمل کنند یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • irani
    irani | ۱۱ آبان ۱۳۹۴

    شرکتی که مدیر عاملش یک خانوم هست اینم نتیجه

  • رضا نوروزی
    رضا نوروزی | ۹ آبان ۱۳۹۴

    دوست من برای مادرش یه گوشی HTC خریده به ۵ ماه نکشیده زد به شارژ و ازش دود زد بیرون و باتری داغون و سیاه شد برد رو هم سوزونده با اینکه گارانتی داره هیچکسی مسولیتش رو قبول نمی کنه همه چیزش هم اورجینال بوده

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی