ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تصویر جدید Redmi Note 2 Pro وجود حسگر اثر انگشت در این تلفن هوشمند را تایید می کند

شیائومی مدتی پیش تلفن هوشمند Redmi Note 2 را معرفی کرد که در کنار قیمت بسیار مناسب، از سخت افزار جذاب و برخی امکانات پیشرفته مثل فوکوس خودکار فازی مجهز است. پس از آن گمانه ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۱۰ آبان ۱۳۹۴ | ۰۰:۱۳

شیائومی مدتی پیش تلفن هوشمند Redmi Note 2 را معرفی کرد که در کنار قیمت بسیار مناسب، از سخت افزار جذاب و برخی امکانات پیشرفته مثل فوکوس خودکار فازی مجهز است.

پس از آن گمانه زنی هایی آغاز شد که شرکت چینی قصد دارد نسخه Pro از این محصول را نیز با بدنه فلزی به بازار عرضه کند و در آن برای نخستین بار از حسگر اثر انگشت بهره گیرد.

مبنای این شایعات تصاویری بودند که از  منتشر شده بودند و حالا تصویر جدیدی از قاب پشتی این محصول به اینترنت راه یافته که خصوصیات آن کاملاً با موارد قبلی مطابقت دارد و صحت موارد پیشین را تایید می کند.

بر اساس گزارش ها چیپست مدیاتک MT6795 قرار است در این نسخه با اسنپدراگون ۶ هسته ای ۸۰۸ مجهز به واحد پردازش گرافیکی ادرینو ۴۱۸ تعویض شود و از دیگر خصوصیات آن نیز می توان به نمایشگر ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰، دوربین های ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی و باتری ۳۰۶۰ میلی آمپر ساعتی اشاره کرد.

این محصول ضمناً در ۲ نسخه ارائه خواهد شد که مدل اول به ۲ گیگابایت حافظه رم در کنار ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی مجهز است و دیگری نیز از ۳ گیگابایت حافظه رم در کنار ۳۲ گیگابایت حافظه برای ذخیره سازی داخلی بهره می برد.

در مورد زمان احتمالی عرضه نیز می توان به ماه جاری میلادی اشاره کرد، موردی که انتشار تاییدیه CCC برای این محصول را نیز می توان نشانه ای برای تایید آن و نزدیک بودن تاریخ رونمایی به شمار آورد.

در ادامه مطلب می توانید تصویر جدید منتشر شده از قاب پشتی Redmi Note 2 Pro را مشاهده نمایید.

mi

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • mohammad3861
    mohammad3861 | ۱۰ آبان ۱۳۹۴

    از کجا معلوم دوربین دوگانه نداشته باشه؟ ?

  • mehrdad
    mehrdad | ۱۰ آبان ۱۳۹۴

    شاید 2 تا دوربین داشته باشه

مطالب پیشنهادی