ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

حالت Stamina در موبایل های سونی با اندروید ۶.۰، بهبود چشمگیری داشته است

موبایل های پرچمدار سونی در سال های اخیر همواره توانسته اند نام نیکی در زمینه عمر باتری از خود بر جای گذاشته و کاربران را به این باور برسانند که سری اکسپریا، قابلیت دو روز ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۰ آبان ۱۳۹۴ | ۱۱:۰۰

موبایل های پرچمدار سونی در سال های اخیر همواره توانسته اند نام نیکی در زمینه عمر باتری از خود بر جای گذاشته و کاربران را به این باور برسانند که سری اکسپریا، قابلیت دو روز روشن ماندن را داراست.

تلفن های همراه این سازنده از حالتی برخوردار هستند به نام Stamina که پس از فعال شدن، می تواند زمان آماده به کار دستگاه را تا ۴۰۰٪ افزایش دهد. شاید برایتان سوال شود که ژاپنی ها چگونه چنین کاری را انجام می دهند. پاسخ به این پرسش، بسیار ساده است.

سونی به سادگی در زمانی تلفن همراه مورد استفاده قرار نمی گیرد، فعالیت های پشت صحنه را تا حد بسیار زیادی کاهش می دهد. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

زمانی که حالت Stamina را فعال کرده باشید، اپلیکیشن هایتان با فضای ابری هماهنگ (Sync) نخواهند شد. همچنین نوتیفیکیشنی از اپلیکیشن های خود در زمان خاموش بودن نمایشگر نیز دریافت نخواهید کرد. در واقع چنین اقدامات پیشگیرانه ای هستند که باعث می شوند تلفن همراه شما، بتواند تا دو روز و با یک بار شارژ، به زندگی خود ادامه دهد.

زمانی که این حالت را فعال کرده باشید، حتی اگر موبایل در جیب شما باشد [در وضعیتی که مشخصا نمایشگر موبایل خاموش است]، باز هم نوتیفیکیشن های خود را دریافت نخواهید کرد. در این میان کاربر موبایل سونی صرفا متوجه تماس، پیامک و MMS های دریافتی خواهد شد. آلارم هایی که تنظیم کرده اید نیز کار خواهند کرد و اپلیکیشن تقویم هم تاریخ هایی که آنها را نشانه گذاری کرده اید را به شما یادآوری می کند.

حال اما یکی از افشا کنندگان اطلاعات مرتبط با گجت های الکتریکی که در توئیتر با اکانت Ricciolo1@ به فعالیت می پردازد، خبر داده که پس از ارتقاء خانواده اکسپریا Z5 به اندروید ۶.۰، حالت مورد بحث که به افزایش عمر باتری در موبایل های سونی کمک می کند، دچار بهبود قابل ملاحظه ای شده است و کاربر می تواند با خیال راحت، از بابت عمر دو روزه این تلفن ها مطمئن گردد.

لازم به اشاره است که اکسپریا Z5 از باتری ۲۹۰۰ میلی آمپری برخودار است و نمونه کامپکت آن، دارای یک باتری با حجم ۲۷۰۰ میلی آمپر بوده و در نهایت نسخه پریمیوم که در برخی مواقع محتوا را با رزولوشن 4K به نمایش می کشد، دارای یک باتری ۳۴۳۰ میلی آمپری است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (21 مورد)
  • Reza shirinnejad
    Reza shirinnejad | ۱۰ آبان ۱۳۹۴

    سونیه دیگه باو! بهترینه!
    make.believed

  • zia
    zia | ۱۰ آبان ۱۳۹۴

    بدبختیش اینه سونی توی همه چیز پیشتازه صفحه نمایشم رنگای طبیعیو نشون میده اینطوری سامسونگیا میگن تموم نمایشگرایی که رنگاشون اغراق شده نیسن بدرد نخورن پس نتیجه میگیریم سونی توی نمایشگرم پیشتازه

  • امیر
    امیر | ۱۰ آبان ۱۳۹۴

    واقعا غیر منصفانه ست که یه کمپانی به عظمت سونی رو که از پیچ و مهره تا صفحه نمایش و دوربین و سنسور ها و ده ها فن آوری دیگه رو خودش تولید میکنه رو با یه شرکت تایوانی مثل اچ تی سی که صرفا مصرف کننده ست مقایسه کنیم. اکثر مردم بخاطر گوشی های قدیمی آندرویدی سونی ذهنیت بدی دارن ولی این امروز صدق نمیکنه

  • A. H. P
    A. H. P | ۱۰ آبان ۱۳۹۴

    بطور کلی سونی صاحب سبک و نوآوره. البته از ژاپنی ها غیر از این انتظاری نمیره

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی