ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تلفن هوشمند دروید توربوی 2 موتورولا با نام موتو اکس فورس به بازارهای جهانی عرضه می شود

موتورولا تلفن های هوشمند خود را در سرتاسر جهان می فروشد، اما برای سال های متمادی است که رابطه ویژه ای با ورایزن (یکی از اپراتورهای آمریکایی) دارد. در واقع موبایل های سری «دروید» این ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۰ آبان ۱۳۹۴ | ۱۱:۱۵

موتورولا تلفن های هوشمند خود را در سرتاسر جهان می فروشد، اما برای سال های متمادی است که رابطه ویژه ای با ورایزن (یکی از اپراتورهای آمریکایی) دارد. در واقع موبایل های سری «دروید» این شرکت به صورت اختصاصی برای این اپراتور ساخته می شوند و گهگاه نیز تحت نام های دیگری به اقصی نقاط دنیا صادر می گردند.

در مورد تلفن هوشمند موتو اکس فورس نیز همینطور است. این محصول در واقع نسخه ای بین المللی از موبایل تازه این کمپانی با نام دروید توربوی 2 است که چند روز پیش از سوی موتورولا در ایالات متحده آمریکا رونمایی گردید.

به غیر از نبود لوگوی ورایزن و دروید روی این موبایل، تفاوت محسوس دیگری میان این دو محصول مشاهده نمی شود و در واقع هر دوی آنها دقیقا یکی هستند و نمایشگر نشکن نیز مشخصه اصلی هر دویشان است.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

موتو اکس فورس همانطور که پیشتر در خبرها خواندید به خاطر بهره مندی از تکنولوژی محافظی ShatterShield همراه با چهار سال گارانتی (صرفا برای نمایشگر) به بازار عرضه می شود تا کاربران نگران وارد آمدن هرگونه آسیب احتمالی به صفحه نمایش این موبایل نباشند.

نکته دیگری که باید مجددا در مورد این موبایل یادآور شویم این است که دو لایه تاچ برای نمایشگر آن در نظر گرفته شده است تا در صورت وارد آمدن آسیب به یکی از آنها و در نتیجه از کار افتادن آن، کاربر همچنان بتواند از قابلیت تاچ دستگاه بهره بگیرد.

سایر مشخصات موتو اکس فورس نیز عبارتند از چیپست اسنپدراگون 810، سه گیگابایت رم، 32 الی 64 گیگابایت حافظه داخلی و باتری 3760 میلی آمپر ساعتی. امکانان تصویری این محصول نیز همانطور که می دانید به دوربین اصلی 21 مگاپیکسلی و دوربین جلویی 5 مگاپیکسلی خلاصه می شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • بهداد
    بهداد | ۱۰ آبان ۱۳۹۴

    موتو عالیه واقعا ...
    مدیران محترم : برادر این مشکل لاگین رو یه بار حل کنید آخه باز قاطی کرده این وردپرس شما که ...
    با این وضعیت نت پرمشکل همش قاط میزنه و نمیزاره با یوز خودم وارد بشم ... یه ماجول لاگین درست حسابی نصب کنید روی این وردپرس.. هر چند وقت یه بار این مشکل رو داریم ما

  • آریا
    آریا | ۱۰ آبان ۱۳۹۴

    موتو حرف نداره. حیف که فروختنش به این چینی ها

مطالب پیشنهادی