ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

سیانوژن 13 از تماس های صوتی تحت شبکه وای فای پشتیبانی می کند

اخیرا اسکرین شاتی از سیستم عامل CyanogenMod 13 منتشر شده که از طریق یکی از کارکنان شرکت ارائه کننده آن دریافت گردیده و نشان می دهد که این رام اندروید از تماس های صوتی مبتنی بر وای ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۰ آبان ۱۳۹۴ | ۱۰:۰۰

اخیرا اسکرین شاتی از سیستم عامل CyanogenMod 13 منتشر شده که از طریق یکی از کارکنان شرکت ارائه کننده آن دریافت گردیده و نشان می دهد که این رام اندروید از تماس های صوتی مبتنی بر وای فای در داخل شبکه اپراتور T-Mobile پشتیبانی می کند.

رومن برگ یکی از کارکنان سیانوژن است و اظهار داشته که این قابلیت به لطف وجود کد AOSP (پروژه اپن سورس اندروید) است که در این نسخه جدید مورد استفاده قرار گرفته.

CyanogenMod 13 براساس اندروید 6.0 (مارشملو) طراحی شده و تاریخ عرضه رام آن هنوز هم مشخص نشده است با این همه انتظار می رود که نسخه های آلفا و بتای جدیدترین بیلد این سیستم عامل ظرف ماه های آتی عرضه گردد.

قابلیت برقراری تماس صوتی وای فای در داخل شبکه T-Mobile به کاربرانی که سیگنال های ضعیف موبایلی را دریافت می کنند امکان می دهد از طریق شبکه وای فای تماس های صوتی را دریافت کرده یا برقرار نمایند.

آنها همچنین قادر خواهند بود که عمل دریافت و ارسال پیام های متنی را نیز از این طریق انجام هند. برخورداری از این قابلیت ممکن است مشترکان سرویس T-Mobile را که دوست دارند تلفن هوشمند اندرویدی خود را شخصی سازی نمایند، ترغیب کند که به سیانوژن روی بیاورند.

cm

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • محمد جواد
    محمد جواد | ۲۰ بهمن ۱۳۹۴

    سلام دوستای گل‌ من رو گوشیم سیناژن ۱۲.۱ ریختم وقتی پیام برام میاد میرم داخل برنامش تا پیامو بخونم برنامه رو یا میبنده یا کلا باز نمیکنه تو شماره هامم همین مشکلو دارم بعضی وقتی باز نمیشه بیشتر وقتی هم کسی زنگ میزنه صدا میاد ولی چیزی وایه جواب دادن رو صفحه نمیاد من چون گوشیم هنگ میکرد این رامو ریختم ازش راضیم ولی این مشکلا داره میره رو مخم دوباره رام قبلی گوشیمو بریزم گوشیم گلکسی ایس ۲ ممنون میشم راهنماییم کنین یا ب جز سیناژن ی رام دیگه معرفی کنین بهم

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی