ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی Tower Dwellers Gold؛ این گروه خشن

بازی های استراتژیک و دفاع از قلعه، جایگاه ویژه ای در دل علاقه مندان به بازی های موبایل پیدا کرده اند و توسعه دهندگان مختلف هر فرصتی را غنیمت می شمارند تا بازی جدیدی با ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۱ آبان ۱۳۹۴ | ۱۸:۳۰

بازی های استراتژیک و دفاع از قلعه، جایگاه ویژه ای در دل علاقه مندان به بازی های موبایل پیدا کرده اند و توسعه دهندگان مختلف هر فرصتی را غنیمت می شمارند تا بازی جدیدی با پیروی از این سبک تولید کنند. Tower Dwellers Gold با فضاسازی و آزادی عمل مثال زدنی خود، جز برترین بازی های عرضه شده با پیروی از سبک دفاع از قلعه به حساب می آید و هر کسی را ساعت ها به پای خود مشغول خواهد کرد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

در Tower Dwellers Gold کنترل چند قهرمان و گروه نظامی مختلف را در دست خواهید گرفت و باید به کمک آن ها، به آزادسازی مناطق تحت تصرف بپردازید. قهرمان های زیادی برای انتخاب وجود دارد و برخی دیگر از آن ها از طریق خرید آیتم های درون برنامه ای آزاد می شوند. به لطف آزادی عمل و محیط بزرگ بازی هم می توانید از استراتژی های متعدد برای پیشبرد کارتان بهره ببرید.

screen520x924

اما مبارزه با دشمنان آنقدرها هم که به نظر می رسد، سخت نخواهد بود. به لطف دسترسی به توانایی های چون قدرت های جادویی و ارتقای یگان های مختلف، قادر به بهبود عملکردتان در هر نبرد هستید. Tower Dwellers Gold با گرافیک و داستان طنزآمیز و منحصر به فرد خود، به صورت رایگان برای پلتفرم iOS عرضه شده است.

Tower Dwellers Gold

Tower Dwellers Gold

سازنده: .Noodlecake Studios Inc قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 65.1 / 31.5 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • حمید
    حمید | ۲۰ آذر ۱۳۹۴

    چرا نمیشه هیرو های دیگرو بگیرم؟
    لطفا کمکم کنید

  • امید
    امید | ۱۱ آبان ۱۳۹۴

    این بازی های بچگونه چیه لطف کنید بازی rival kingdoms رو معرفی کنید

  • م
    م | ۱۱ آبان ۱۳۹۴

    ممنون بابت بازی های اندرویدی

  • sam
    sam | ۱۱ آبان ۱۳۹۴

    رئیس مجمع تشکل‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران گفت: یکی از مدیران ارشد شرکت اپل حدود ۲ ماه قبل در بازدید غیررسمی از تهران که به جهت مطالعه میدانی و آشنایی با بازار ایران داشته، وضعیت بازار موبایل ایران و وضعیت محصولات برند اپل در ایران را بررسی کرده و با اشاره به استفاده از لوگوی این برند در اپل استورهای ایران اعلام کرده که اپل قصد دارد این استفاده‌های غیرقانونی را به صورت حقوقی پیگیری کند.


    به گزارش ایتنا از روابط عمومی مجمع تشکل های ICT ایران، محمدرضا طلایی رئیس مجمع تشکل‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران از مذاکره با شرکت‌های اپل، مایکروسافت، اوراکل، آی‌بی‌ام، ودافون، جمالتو و سپ (SAP)در نمایشگاه فناوری امارات(جیتکس) و در جریان برگزاری همایش فرصت‌های سرمایه گذاری در صنعت ICT ایران خبر داد.
    وی با تشریح جزئیات مذاکرات با شرکت اپل گفت: Patrick Beyrouti معاون مدیرعامل منطقه خاورمیانه شرکت اپل در نشستی با برگزارکنندگان پاویون ایران در نمایشگاه جیتکس،ضمن اعلام آمادگی اپل برای حضور رسمی در ایران ، گفت: اپل درخواست‌های زیادی از طرف شرکت‌های ایرانی برای اعطای نمایندگی دریافت کرده است.

    رئیس مجمع تشکل‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران ادامه داد: به گفته Patrick Beyrouti ، شرکت اپل هیچ نماینده رسمی در ایران ندارد و این شرکت قصد دارد استفاده غیرقانونی از لوگو و برند اپل در ایران را به صورت حقوقی پیگیری کند.
    طلائی ادامه داد: در این راستا مقرر شد به زودی :)

    http://www.shahrekhabar.com/science/1446472800034347

مطالب پیشنهادی