ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل اپلیکیشن Indoor Survey را برای ترسیم نقشه فضاهای بسته معرفی کرد

اپل در سکوت خبری نوعی اپلیکیشن اختصاصی را برای iOS عرضه کرده که کار موقعیت یابی در فضاهای بسته را انجام می دهد و امکانی را برای صاحبان کسب و کار فراهم می کند تا ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۱ آبان ۱۳۹۴ | ۱۶:۳۰

اپل در سکوت خبری نوعی اپلیکیشن اختصاصی را برای iOS عرضه کرده که کار موقعیت یابی در فضاهای بسته را انجام می دهد و امکانی را برای صاحبان کسب و کار فراهم می کند تا با استفاده از آیفون خود نقشه ای از فضای شرکت را تهیه کنند.

این اپلیکیشن که Indoor Survey نام دارد نخستین بار توسط توسعه دهنده ای به نام استیو ترافتون اشمیت در اپ استور رویت گردید و با وجود آنکه در نتایج جستجوها نمی توان آن را پیدا کرد به راحتی از طریق یک لینک مستقیم می شود دانلودش کرد (برای دانلود اپ باید آیتیونز روی سیستم شما نصب شده باشد).

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

در دستورهای العمل های ذکر شده برای این اپ آمده است: در داخل شرکت یا دفتر خود قابلیت موقعیت یاب داخلی برنامه را فعال نمایید. از این مرحله به بعد می توانید با «نقطه گذاری» روی نقشه محل قرارگیری خود را مشخص نموده و سپس به اطراف حرکت نمایید. همینکه به اطراف حرکت می کنید اپلیکیشن داده های مربوط به سیگنال فرکانس رادیویی شما را اندازه گرفته و آن را با داده های دریافتی از طریق حسگر آیفون ترکیب می کند.

اپل سال هاست که بدور از هرگونه جنجال خبری مشغول توسعه ابزارهای نقشه نگاری داخلی خود است. در سال 2013 میلادی، این شرکت iBeacons را معرفی کرد؛ فرستنده های بلوتوثی کوچکی که فروشندگان و صاحبان شرکت ها می توانند از آنها برای ارائه اعلان های مکان-محور استفاده نمایند.

در آپدیت iOS 8 هم که سال گذشته عرضه گردید، اپل امکان دسترسی به داده های مکانی دقیق تر با استفاده از کمک پردازنده حرکتی آیفون را برای توسعه دهندگان فراهم آورد.

همانطور که در سایت Apple Insider آمده، این اپلیکیشن ترکیبی از سیگنال های رادیویی و وای فای را برای تشخیص موقعیت به کار می برد و می توان آن را از این لحاظ شبیه به تکنولوژی توسعه یافته توسط استارتاپ WiFiSLAM دانست که در سال 2013 میلادی اپل آن را در ازای 20 میلیون دلار خریداری کرد.

Indoor-Survey

در اکتبر گذشته این شرکت ساکن کوپرتینو همچنین سرویس  Apple Maps Connect را راه اندازی کرد که از صاحبان مشاغل دعوت می کند اطلاعات نقشه نگاری خود را به آن وارد نمایند. این سرویس اما به شرکت و مغازه های کوچک اختصاص نداشت و خود اپل هم اعلام کرده بود که املاک مشارکت کنندگان در آن باید برای عموم قابل دسترس باشد، دارای شبکه وای فای باشند و سالانه بیشتر از یک میلیون بازدید کننده داشته باشند.

از ژوئن گذشته تا به امروز، نقشه های داخلی مناطقی نظیر آکادمی علوم کالیفرنیا در سانفرانسیسکو و فرودگاه بین المللی مینتا در سن خوزه به این سرویس اضافه شده اند.

احتمال دارد که اپلیکیشن Indoor Survey دسترسی به اطلاعاتی از این دست را افزایش داده و آنطور که در توضیحات این اپلیکیشن آمده، امکانی را برای صاحبان مشاغل فراهم کند که بدون نیاز به نصب تجهیزات سخت افزاری خاصی داده های مورد نظرشان را گردآوری نمایند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • M҉O҉H҉A҉M҉M҉A҉D҉
    M҉O҉H҉A҉M҉M҉A҉D҉ | ۱۱ آبان ۱۳۹۴

    من نصب کردم هنگام ورود با ایدیم این ارورو رو میده

    • Ali
      Ali | ۱۲ آبان ۱۳۹۴

      اقا واسه منم اين ارور رو ميده واسه شما درست نشده

مطالب پیشنهادی