ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اچ تی سی می گوید: شکوفایی واقعیت مجازی دست کم به 3 تا 5 سال زمان نیاز دارد

اوایل امسال دو شرکت اچ تی سی و والو با یکدیگر وارد همکاری شدند و هدست واقعیت مجازی اچ تی سی وایو را رونمایی کردند. این هدست قرار است که در سال 2016 میلادی به ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۱ آبان ۱۳۹۴ | ۱۸:۰۰

اوایل امسال دو شرکت اچ تی سی و والو با یکدیگر وارد همکاری شدند و هدست واقعیت مجازی اچ تی سی وایو را رونمایی کردند. این هدست قرار است که در سال 2016 میلادی به صورت گسترده و انبوه وارد بازار شود اما آنطور که شرکت تایوانی دست اندرکار تولید آن اعلام نموده، زمان واقعی برای پیشرفت و همه گیر شدن این تکنولوژی به مراتب بیشتر از این میزان است.

فیل چن مدیر ارشد محتوای اچ تی سی که در نشست TechCrunch واقع در پکن سخن می گفت اظهار داشت که به باور این شرکت، واقعیت مجازی ظرف 3 تا 5 سال آینده به مرحله پختگی می رسد و این یعنی، با وجود آنکه دستگاه هایی نظیر وایو، آکیلس ریفت و پلی استیشن وی آر در سال آینده میلادی از راه می رسند، لزوما به معنای ایجاد پیشرفت های قابل توجه در این فناوری نخواهد بود.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

چرا اینگونه است؟ چن تصور می کند فناوری به کار رفته در واقعیت مجازی باید بیش از این پالایش شود و لازم است که محتوی بیشتری برای این هدست ها ساخته شود.

به طور کلی اگر بخواهیم بگوییم، زمانی که آیفون برای نخستین بار معرفی شد دو سال طول کشید تا بازار اسمارت فون ها فراخ شود و به تدریج بر تعداد اپلیکیشن ها و محتوی طراحی شده برای این دستگاه نیز اضافه گردید.

هنوز هیچ حرفی در مورد میزان فروش برآورد شده برای اچ تی سی وایو به میان نیامده، با این همه، قیمت یکی از فاکتورهای اساسی در میزان استقبال کاربران از آن خواهد بود. نظر شما چیست؟ آیا حق با آقای چن است و هدست های واقعیت مجازی هنوز راه درازی را در پیش دارند؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • پوریا
    پوریا | ۱۱ آبان ۱۳۹۴

    به نظر من که بهترین کارو کرد،تو حوزه تلفن هوشمند بیش از حد عقب افتاد،این تنها شانسش برای بقا هستش،مخصوصا بعد از اون همه تعریف و تمجید از اچ تی سی وایو...

  • مسعود
    مسعود | ۱۱ آبان ۱۳۹۴

    شما تو هر موضوعی نظر ندی نمیگن لالی

  • محمد
    محمد | ۱۱ آبان ۱۳۹۴

    کاملا موافقم.در خوش بینانه ترین حالت سه تا پنج سال در کشورهای پیشرفته

مطالب پیشنهادی