ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت از نسخه جدید App Studio جهت توسعه ساده تر اپلیکیشن ها پرده برداشت

Windows Store از اپلیکیشن های زیادی بهره نمی برد و خود مایکروسافت به خوبی همین مشکل را درک کرده و تلاش می کند با راهکارهای مختلف، توجه توسعه دهندگان را به خود جلب کند. شرکت ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۱ آبان ۱۳۹۴ | ۱۱:۰۰

Windows Store از اپلیکیشن های زیادی بهره نمی برد و خود مایکروسافت به خوبی همین مشکل را درک کرده و تلاش می کند با راهکارهای مختلف، توجه توسعه دهندگان را به خود جلب کند.

شرکت مورد بحث ابتدا ابزاری را معرفی کرد که توسط آن توسعه دهندگان قادر به پورت کردن اپلیکیشن های iOS و اندروید خود بودند. از سوی دیگر این شرکت سیستمی طراحی کرده بود تا اپ ها در ویندوز ۱۰، به شکل یکپارچه ای کاربرد داشته و در تمام محصولات مبتی بر همین سیستم عامل اجرا شوند.

حال اهالی ردموند دست به آپدیت کردن App Studio زده اند که توسط آن، افراد علاقمند می توانند به توسعه اپ خود پرداخته و تمام کارهای مرتبط با آن را صرفا بدون نوشتن حتی یک خط کد انجام دهند. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

App Studio از ۲ سال پیش تا کنون در دسترس بوده و پس از معرفی هر نسخه از سیستم عامل ویندوز، بروز رسانی هم شده است.

آخرین باری که مایکروسافت این ابزار را بروز رسانی کرد مربوط می شود به حدود ۶ ماه پیش؛ زمانی که توسعه دهندگان توانستند از طریق استفاده از آن، اپ های خود برای ویندوز ۱۰ را نیز توسعه دهند.

حالا با بروز رسانی جدید، توسعه دهنده می تواند صرفا توسط همین ابزار، اپلیکیشن های خود برای ویندوز ۱۰ را در Windows Store منتشر نماید، بدون وجود نیاز مبرم به Visual Studio.

از طریق نسخه جدید App Studio، توسعه دهندگان می توانند به سادگی اپ هایی که برای ویندوز ۸.۱ توسعه داده بودند را نیز به اپلیکیشن های یکپارچه ویندوز ۱۰ تبدیل کنند و آنها را به شکل مستقیم در ویندوز استور منتشر نمایند. پیشنهاد می شود توسعه دهندگانی که پیشتر از App Studio برای تولید اپلیکیشن های ویندوز و ویندوز فون استفاده کرده اند، آن را بروز رسانی کرده و از مزیت هایش بهره گیرند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • kk47
    kk47 | ۱۲ آبان ۱۳۹۴

    آقای نویسنده 650هزار اپ کمه به نظرشماکه میگی ویندوزاستوربرنامه های کمی داره؟
    اگه مثل استورهای آندروید و آی او اس ازهربرنامه سی هزارتاتکراری بخوای بله اون موقع ویندوز استور اپ کم داره.

  • alireza.k
    alireza.k | ۱۱ آبان ۱۳۹۴

    برعکس!مایکروسافت تازه داره نفس میکشه
    وقتی برنامه های کاربر محور که فقط تعداد کابر واسشون مهمه و امانات رایگان دارن یک اپ واسه وین 10 بدن فقط 125 میلیون نفر،اونم فقط فعلا 125 میلیون نفر کاربر داره از اون طرف ویندوز موبایم بهش اضافه بشن دیگه یه برنامه نویس چی میخواد؟؟؟؟؟

  • پارسا
    پارسا | ۱۱ آبان ۱۳۹۴

    مایکروسافت تازه دوباره داره به دوران اوج خودش برمیگرده
    فعلا شرکتای تازه وارد هستن که دارن آزمون خطا می کنن

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی