ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

آغاز ثبت‌نام در نخستین رویداد تخصصی بازی Game TrigUp

مرکز نوآوری های فناپ با همکاری شرکت های شناسا، آرناتک و آروند قصد دارد تا رویدادی آموزشی-چالشی را در عرصه صنعت بازی سازی ایران با عنوان گیم تریگ آپ برگزار نماید. جهت آگاهی از زمان ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۲ آبان ۱۳۹۴ | ۱۳:۴۵

مرکز نوآوری های فناپ با همکاری شرکت های شناسا، آرناتک و آروند قصد دارد تا رویدادی آموزشی-چالشی را در عرصه صنعت بازی سازی ایران با عنوان گیم تریگ آپ برگزار نماید. جهت آگاهی از زمان برگزاری این رویداد، نحوه ی حضور در آن و جوایز مربوطه اش از شما دعوت به عمل می آوریم بیانیه خبری که از جانب فناپ برای دیجیاتو ارسال شده است را در ادامه ی مطلب مطالعه کنید.

ثبت‌نام نخستین رویداد آموزشی- چالشی صنعت بازی‌سازی ایران با عنوان گیم تریگ‌آپ، آغاز شد.
رویداد تخصصی بازی‌های رایانه‌ای توسط مرکز نوآوری و فناوری فناپ و با همکاری شرکت‌های شناسا، آرناتک و آروند برگزار می شود. در پایان این رویداد نیز ایده‌های برتر، جوایز و حمایت‌هایی به منظور راه‌اندازی و رشد دریافت می‌کنند.

در این برنامه آموزشی، برنامه نویسان، متخصصان گرافیک و علاقمندان با هدف ایجاد کسب و کارهای Game به مدت 54 ساعت در کنار یکدیگر به رقابت، آموزش و طراحی کسب و کاری جذاب در حوزه بازی می پردازند. آنها با معرفی ایده های خود و تشکیل گروه های چند نفره، ایده های نو و جذاب را ارائه و معرفی می کنند.

در Game TrigUp گروه ها با افراد باتجربه این حوزه از نزدیک آشنا شده و با همراهی، راهنمایی و شرکت در کارگاه های آموزشی تخصصی به بهتر، جذاب تر و موفق تر کردن ایده خود می پردازند.
این رویداد به مدت سه روز از 20 تا 22 آبان ماه در موسسه آموزش عالی خاتم برگزار می شود و علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت events.trigup.com مراجعه کنند.

جوایز Game Trigup

jayeze

مطابق اعلام برگزارکنندگان گیم‌ تریگ‌آپ و به‌منظور حمایت از ایده‌های برتر به تیم‌های اول تا سوم جوایزی اهدا خواهد شد. براین اساس، به تیم اول جایزه هشت میلیون تومانی، تیم دوم جایزه پنج میلیون تومانی و به تیم سوم نیز معادل سه میلیون تومان تعلق خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی