ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با Rufus Cuff آشنا شوید؛ تبلتی که برای استفاده روی مچ طراحی شده

تصویری که در بالا می بینید به یک تبلت پوشیدنی تعلق دارد. شاید با خواندن این جمله به یاد Neptune Pine افتاده باشید که در اصل یک ساعت هوشمند غول پیکر است و می توان به عنوان ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۲ آبان ۱۳۹۴ | ۱۸:۰۰

تصویری که در بالا می بینید به یک تبلت پوشیدنی تعلق دارد. شاید با خواندن این جمله به یاد Neptune Pine افتاده باشید که در اصل یک ساعت هوشمند غول پیکر است و می توان به عنوان تلفن همراه نیز از آن استفاده نمود.

این دستگاه جدید Rufus Cuff نام دارد و مجهز به یک نمایشگر 3.2 اینچی است و از زمان آغاز کمپین جمع سپاری اش در سایت Indiegogo در سال 2014 میلادی تا به امروز به کاربران خود وعده داده که چیزی بیشتر از یک ساعت هوشمند است.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

Rufus Labs، شرکتی است که پروژه ساخت این دستگاه را در دست دارد و اعلام داشته که محصول تازه اش «پایانی بر عصر ساعت ها و طلایه دار دوران ارتباطات مچی» خواهد بود.

اما این تبلت جدای از نمایشگر بزرگی که دارد (در مقایسه با دیگر پوشیدنی های طراحی شده برای مچ) یک چیپست TI Cortex A9 را در خود جای داده و مجهز به دوربین جلویی برای گرفتن عکس و ویدئو، جی پی اس، وای فای و باتری 1175 میلی آمپر ساعتی است.

کاربران این دستگاه می توانند برای دریافت تماس های ورودی خود از آیفون شان استفاده نمایند با این همه، یک اسپیکر، میکروفون دوگانه و پشتیبانی از بلوتوث هم برای آن در نظر گرفته شده و خود دستگاه نیز از کیت کت اندروید بهره می برد.

براساس اعلام Gabe Grifoni یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل Rufus Labs این پوشیدنی مورد توجه بسیاری از کاربران و به خصوص متولدین هزاره جدید قرار می گیرد که دوست دارند در کثری از ثانیه با جهان پیرامون ارتباط برقرار نمایند.

وی در ادامه گفت، این گجت صرفا یک هاب دریافت اعلان نیست و می تواند نیاز به تلفن های هوشمند، کیف پول، ساعت، دنبال کننده های سلامتی و هرچیز دیگری را از میان بردارد.

البته این گفته ها اندکی اغراق آمیز به نظر می آیند اما نمی توان به این اعتماد به نفس بالای آقای گریفونی هم خرده گرفت. درهر صورت اگر از این ایده خوشتان آمده باید بگوییم که امکان پیش سفارش دستگاه از همین امروز و با قیمت 249 دلار فراهم خواهد بود که این نیز به ظرفیت ذخیره سازی انتخابی تان (16، 32 یا 64 گیگابایت) بستگی خواهد داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • رضا
    رضا | ۱۳ آبان ۱۳۹۴

    خیلی عجیبه چون شرکت TI سالهاس که دیگه پردازنده ARM تولید نمیکنه و دیگه بعد از گلکسی نکسوس و گوگل گلس گجتی وجود نداشته که با این پردازنده عرضه بشه...

  • m
    m | ۱۲ آبان ۱۳۹۴

    ﻣﺴﺨﺮﺱ

  • گلمراد
    گلمراد | ۱۲ آبان ۱۳۹۴

    ایده مسخره ایه!
    کی میاد این ابعاد دستگاه رو ببنده به مچش و استفاده کنه!
    عمرا به موفقیت برسه!

مطالب پیشنهادی