ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ اپلیکیشن Soundcamp برای آهنگسازی را منتشر کرد

سامسونگ به تازگی اپلیکیشنی تحت عنوان Soundcamp را در گوگل پلی منتشر کرده که با آن می توان به آهنگسازی پرداخت. ساندکمپ می تواند با اپلیکیشن های شخص ثالث دیگر تعامل کند، و قابلیت های ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۲ آبان ۱۳۹۴ | ۱۲:۴۵

سامسونگ به تازگی اپلیکیشنی تحت عنوان Soundcamp را در گوگل پلی منتشر کرده که با آن می توان به آهنگسازی پرداخت. ساندکمپ می تواند با اپلیکیشن های شخص ثالث دیگر تعامل کند، و قابلیت های جدید و متمایزش باعث شده تا برای دی جی ها ابزاری فوق العاده باشد.

اگر دقیق تر بخواهیم بگوییم، ساندکمپ در واقع یک استودیوی ضبط آهنگ در موبایل شماست که می توانید در آن به کیبورد و درام های مجازی دسترسی داشته و با یک ضبط کننده صدای داخلی، شروع به آهنگسازی کنید و افکت های متنوعی را به اثر خود بیفزایید.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

یکی از قابلیت های خوب این اپ، سازگاری و اتصال به دیگر اپلیکیشن های شخص ثالث موسیقی است. ترک ها را در این اپ می توانید با ساندبورد ویرایش کنید و اپلیکیشن از یک حالت نمایش مالتی ترک هم بهره می برد تا بتوانید 8 ترک را به طور همزمان در حالت MIDI یا استریو ضبط نمایید. حالت ویرایش MIDI ساندکمپ فوق العاده است و می توان آن را با نرم افزارهای رایانه ای مقایسه نمود.

soundcamp_main_4-640x640

همچین با ورود به حالت میکسر، تجربه ای مشابه کار با کنسول های میکسر در استودیوهای واقعی خواهید داشت. ابزارهایی که گفتیم، شما را قادر می سازند تا از یک صفحه به ترکیب و تغییر سطح سیگنال های صوتی در آهنگ ها بپردازید.

Looper و Sampler دو قابلیت خوب دیگر این اپلیکیشن هستند که اولی امکان ساخت ترک های کوتاه با تکرار بی پایان و دومی امکان بارگذاری، ضبط و پخش هر گونه صدا (از جمله صدای انسان) را از طریق ابزارهای مختلف آهنگسازی فراهم می کند. اپلیکیشن ساندکمپ را می توانید هم اکنون از گوگل پلی یا گلکسی اپز و تنها برای تلفن های هوشمند سامسونگ دریافت کنید.

Soundcamp

Soundcamp

سازنده: .Samsung Electronics Co., Ltd قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • mohamad.
    mohamad. | ۳ آذر ۱۳۹۴

    سلام برنامش حرف نداره.فقط بعد از ساخت ترک.سیو می کنم ولی وقتی می خوام دوباره گوش کنم،پایین صفحه می گه هیچ آهنگی موجود نیست.چطوری می شه سیو کرد؟

  • آروین
    آروین | ۱۳ آبان ۱۳۹۴

    این که حالا نرم افزاره و ما فرض میکنیم که شما درست میگی ولی به نظرت اپل از سامسونگ کپی نکرده،یه کپی خیلی خیلی گنده مثل فبلت که چند سال پیش جابز میوند یه استکان معرفی میکردد بعد سامسونگ از همون ور یه فبلت (نه یه گوشی بزرگ)مثل نوت 2 که ترکوند رو معرفی میکرد،که بعد از چند سال یه کوک(...)نا کوکی اومد یه چیزی زد به نام آیخم پلاس که خیلی قابلیت های جالبی مثل خم شدن تو شلوار داشت،پس برادر ،به این میگن کپی ...پس سسسسسس

  • رضا
    رضا | ۱۲ آبان ۱۳۹۴

    احتمالاً اینو ساخته برای رقابت با گاراژباند اپل

  • علیرضا
    علیرضا | ۱۲ آبان ۱۳۹۴

    Fl studio هم عالیه،این پیش اف ال چیزی نیست

  • Dear
    Dear | ۱۲ آبان ۱۳۹۴

    یک نرم افزار معروف و مشابه گرافیک همین تو Ios هست ، اسمش چیه ؟!

مطالب پیشنهادی