ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل اعلام کرده برنامه ای برای توقف ارائه سیستم عامل کروم ندارد

یک هفته بعد از انتشار خبر ادغام سیستم عامل کروم و اندروید، گوگل اعلام کرده که «سیستم عامل کروم، اینجاست تا باقی بماند». این شرکت البته تایید کرده که مدتی است تلاش دارد بهترین ترکیب ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۲ آبان ۱۳۹۴ | ۱۰:۳۰

یک هفته بعد از انتشار خبر ادغام سیستم عامل کروم و اندروید، گوگل اعلام کرده که «سیستم عامل کروم، اینجاست تا باقی بماند».

این شرکت البته تایید کرده که مدتی است تلاش دارد بهترین ترکیب را از هر دوی این سیستم عامل ها ارائه دهد و به این ترتیب اعتبار زیادی به گزارش جمعه گذشته وال استریت ژورنال بخشید با این همه، سخنگوی این کمپانی مستقر در مانتین ویو که با تاکید خاصی در رابطه با سیستم عامل دسکتاپی آن سخن می گفت اعلام داشت که «هنوز کارهای بیشتری باید انجام گیرد».

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

هیروشی لاکمیر نایب رئیس بخش توسعه اندروید و کروم در مطلبی که امروز منتشر کرد اعلام نمود: ما حتی در نظر داریم امکانات و قابلیت های بیشتری را برای سیستم عامل کروم عرضه نماییم که از آن جمله می توانم از مدیا پلیر، شکل و شمایل جدید با در نظر داشتن اصول زبان طراحی متریال، عملکرد بهینه تر و البته تمرکز بیشتر روی امنیت اشاره کنم.

او در ادامه اینطور آورده که: با در نظر داشتن چرخه شش هفته ای آپدیت نرم افزاری گوگل و همچنین برنامه ای که برای ارائه خودکار این به روزرسانی ها به مدت 5 سال در سر داریم، تردیدی نیست که کروم بوک ها با گذشت زمان مرتبا بهتر و بهتر می شوند.

این کمپانی اعلام داشته که «ده ها» کروم بوک جدید قرار است در سال 2016 میلادی رونمایی شوند اما اگر خاطرتان باشد، گزارش اولیه وال استریت ژورنال حکایت از آن داشت که نسخه ترکیبی اندروید و سیستم عامل کروم تا سال 2017 عرضه نمی شود هرچند که احتمالا نسخه پیش نمایش آن در سال آینده میلادی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

اگر این جدول زمانی درست باشد، آنگاه گوگل حرف اشتباهی نزده است؛ چراکه به این ترتیب سیستم عامل کروم و کروم بوک های جدید برای مدتی هم که شده در بازار حضور خواهند داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • فردین
    فردین | ۱۲ آبان ۱۳۹۴

    باشه!

مطالب پیشنهادی