ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

توئیتر قلب قرمز رنگ لایک را جایگزین ستاره favorite کرد

دیگر وقتش رسیده تا کاربران توئیتر هر چه ستاره تاکنون جمع کرده بودند را کنار بگذارند و از این پس به دنبال قلب های قرمز رنگ لایک باشند زیرا از امروز هر دو شبکه اجتماعی ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۱۳ آبان ۱۳۹۴ | ۱۰:۰۰

دیگر وقتش رسیده تا کاربران توئیتر هر چه ستاره تاکنون جمع کرده بودند را کنار بگذارند و از این پس به دنبال قلب های قرمز رنگ لایک باشند زیرا از امروز هر دو شبکه اجتماعی توئیتر و Vine  کلید لایک را جایگزین دکمه favorite کردند.

به نقل از «آکارشان کومار»، مدیر محصول شبکه اجتماعی، علامت ستاره برای بسیاری از کاربران جدید گیج کننده به نظر می رسید زیرا  امکان دارد کسی خبر یا توئیتی را دوست داشته باشد اما لزوما جزو علاقه مندی هایش نیست. این شرکت که از اواسط تابستان امسال کلید قلبی شکل لایک را مورد آزمایش قرار داده، ادعا می کند کاربران واکنش مثبتی در این رابطه داشته اند. دلیل آن هم شاید این باشد که نماد قلب در هر زبان و فرهنگی مفهوم یکسان دارد و همه مردم دنیا از آن درک مشابهی دارند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

خیلی هم عجیب و دور از انتظار نبود که شرکت ساکن سان فرانسیسکو یکی از ویژگی های قدیمی محصول خود را تغییر دهد تا کاربران احساس راحتی بیشتری داشته باشند و کمتر گیج شوند زیرا گزارش مالی سه ماهه ی آخر شرکت مورد بحث نشان می دهد روند افزایش تعداد کاربران آن بسیار کند بوده و در یک فصل فقط 4 میلیون یوزر جدید فعال به آن پیوسته و از 316 به 320 میلیون کاربر رسیده که بدون شک این رقم برای یک شرکت بزرگ چندان خوشایند نیست.

البته، مدیرعامل این کمپانی یعنی جک دورسی در این راستا اظهار داشته توئیتر و همه سرویس های تحت تملک آن به صورت ماهانه 800 میلیون کاربر فعال دارند. اما باز هم با هدف اصلی آنها فاصله زیادی دارد و همه تلاش خود را خواهند کرد تا افراد بیشتری را به سمت شبکه خود جذب کنند.

قلب های دوست داشتنی لایک از امروز برای iOS، اندروید، ویندوز 10، Twitter.com و TweetDeck موجود هستند. Vine نیز از امروز روی پلتفرم اندروید و وب به کلید لایک مجهز خواهد شد اما کاربران واین در پلتفرم های  iOS  و OS X باید کمی منتظر بمانند تا در آینده نزدیک به جای ستاره زدن، قلب بگذارند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • بنيامين
    بنيامين | ۱۳ آبان ۱۳۹۴

    كم كم داره از توئيتر هم بدم مياد. داره چيپ بازي در مياره مثل فيسپوك

  • Masoud
    Masoud | ۱۳ آبان ۱۳۹۴

    اگه تو توییتر محبوب نباشی مث این میمونه که داری تو یه اتاق که پر از آدم با خودت حرف میزنی!
    خخخخخخخخخخخخ

مطالب پیشنهادی