ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ثبت نام برای تست نسخه بتای کورتانا در iOS آغاز شد

مایکروسافت کم کم برای ارائه یک نسخه آزمایشی از دستیار صوتی کورتانا برای iOS آماده می شود. این شرکت نرم افزاری طی شش ماه گذشته به طور خصوصی مشغول آزمایش کورتانا بوده و حالا به ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۳ آبان ۱۳۹۴ | ۲۱:۳۰

مایکروسافت کم کم برای ارائه یک نسخه آزمایشی از دستیار صوتی کورتانا برای iOS آماده می شود. این شرکت نرم افزاری طی شش ماه گذشته به طور خصوصی مشغول آزمایش کورتانا بوده و حالا به مرحله ای رسیده که بتواند پیش نمایشی از آن را در اختیار تعداد محدودی از کاربران قرار دهد.

مایکروسافت در این باره می گوید: "ما به کمک اعضای ویندوز اینسایدر برای اطمینان از عملکرد عالی کورتانا در iOS نیاز داریم، به همین خاطر تصمیم گرفتیم تا نسخه اولیه کورتانا را جهت تست در اختیار تعداد محدودی از کاربران قرار دهیم."

گفتنی است مایکروسافت از امروز ثبت نام برای تست نسخه بتای کورتانا در iOS را به طور محدود و برای کاربران آمریکایی و چینی آغاز کرده. تمام قابلیت های کورتانا در iOS حاضر نخواهند شد و هنوز پشتیبانی از "hey Cortana" به آن اضافه نشده است.

کورتانا در iOS درست معادل نسخه های ویندوز 10 موبایل و اندروید است و تقریبا همان کارها را انجام می دهد. هنوز مشخص نیست که تا زمان انتشار نسخه کامل در پایان سال جاری، آیا مایکروسافت برای لینک کردن کورتانا با اپلیکیشن های iOS آتلوک و وان نوت برنامه ای دارد یا خیر، اما تا این لحظه می دانیم که نسخه بتا از یادآور و ارسال ایمیل ها پشتیبانی به عمل می آورد.

لینک های دانلود نسخه بتا تا چند هفته دیگر نمایان می شوند و هم اکنون می توانید از این لینک برای ثبت نام در برنامه پیش نمایش کورتانا اقدام کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • هـــیـــــوا
    هـــیـــــوا | ۱۳ آبان ۱۳۹۴

    فکر کنم اپل زنده نزاره این اپو .
    مایکروسافت خیلی از نقاط قوتش رو از ویندوز فون گرفته . نامردی بود ویندوز ۱۰ موبایل رو عالی نسازه . بیلد بعدی کاندیدای آخرین بیلده

  • بابک
    بابک | ۱۳ آبان ۱۳۹۴

    تا سیری هس کی میره سراغ کورتانا؟

مطالب پیشنهادی