ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

کونامی مذاکرات در مورد Metal Gear Solid بعدی را آغاز کرده است

براساس گزارشی جدید، کونامی صحبت های داخلی خود مبنی بر ساخت یک عنوان دیگر از سری متال گیر سالید را آغاز کرده، آن هم احتمالا بدون حضور کوجیما و تحت کارگردانی شخصی دیگر. به گفته ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۳ آبان ۱۳۹۴ | ۱۶:۴۵

براساس گزارشی جدید، کونامی صحبت های داخلی خود مبنی بر ساخت یک عنوان دیگر از سری متال گیر سالید را آغاز کرده، آن هم احتمالا بدون حضور کوجیما و تحت کارگردانی شخصی دیگر.

به گفته خبرگزاری Nikkei که شهرت خاصی در زمینه انتشار اخبار بازار گیم ژاپن دارد، کمپانی کونامی علی رغم شایعات پیشین مبنی بر رها کردن ساخت بازی های بزرگ، قصد دارد سری متال گیر سالید را ادامه دهد. احتمالا صحبت های ابتدایی در ارتباط با حضور یا عدم حضور کوجیما خواهد بود.

در این گزارش آمده که اگر توسعه نسخه بعدی آغاز شود، سرمایه گذاری گسترده ای هم لازم خواهد شد. همچنین اشاره ای به کوجیما نشده و آخرین خبر، انکار خروج وی از شرکت است. گویا کونامی در حال تعدیل اولویت های خود، برای رسیدن به سود بیشتر است.

نزدیک به سه دهه، هیدئو کوجیما سری متال گیر را پروراند تا به نقطه کنونی برسد و حالا سرنوشت آینده ی آن در هاله ای از ابهام است. مشخص نیست که آیا کوجیما برای همیشه کونامی و متال گیر را ترک خواهد کرد یا پس از چند ماه استراحت دوباره باز می گردد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • m-tiger
    m-tiger | ۲۵ فروردین ۱۳۹۵

    بدون استاد مگه میشه ساخت متال گیر جدید رو ادامه داد هه.

  • امیر
    امیر | ۲۲ اسفند ۱۳۹۴

    اگه کوجیما بره کلا افتخار سری متال گیر به باد میره از نظر من این بازی فوق العادس و همچنین برترینه و از هر نظر عالیه منظورم نسخه V هستش.در یک کلام کونامی بدون کوجیما یعنی هیچ.

  • امیرحسین
    امیرحسین | ۱۳ آبان ۱۳۹۴

    اگر کوجیما نباشه بازی به گند کشیده میشه.کونامی دیده فروش خوبی کرده اخرین نسخه به فکر اینه پول بزنه جیب.بازی میشه رزیدنت ایول.

مطالب پیشنهادی