ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

تصاویر و ویدیوهای جدید از آپدیت جدید اکس باکس وان منتشر شد

رابط کاربری کنسول دو ساله ی اکس باکس وان مشکلات بسیاری داشته که طی آپدیت های متعددی، بسیاری از مشکلات آن برطرف شده است، با این حال هنوز سرعت پایین و عملکرد نه چندان بهینه ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۴ آبان ۱۳۹۴ | ۱۵:۴۵

رابط کاربری کنسول دو ساله ی اکس باکس وان مشکلات بسیاری داشته که طی آپدیت های متعددی، بسیاری از مشکلات آن برطرف شده است، با این حال هنوز سرعت پایین و عملکرد نه چندان بهینه اش در برابر رابط کاربری پلی استیشن 4 و حتی اکس باکس 360، ناخشنودی های بسیاری را به همراه داشته است.

در آپدیت جدید که New Xbox One Experience خطاب می شود، قرار است ویندوز 10 برای اولین بار در تاریخ به اکس باکس بیاید و بسیاری از ویژگی های آن روی کنسول نیز قابل اجرا باشد. در همین حال، رابط کاربری اکس باکس وان تغییرات بنیادین بسیاری را شاهد خواهد بود که علاوه بر افزایش کارایی، به سرعت آن نیز می افزاید.

12 نوامبر، رابط کاربری جدید اکس باکس وان تحت عنوان آپدیت این ماه برای کاربران عرضه خواهد شد و تمامی دارندگان اکس باکس وان می توانند پس از دانلود آپدیت، شاهد یک تغییر بزرگ در کنسول خود باشند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

در سه ویدیو زیر، میجر نلسون به همراه یکی از طراحان ارشد مایکروسافت در حال ارائه توضیحات لازم روی تصاویر هستند. در حین توضیح بخش های مختلف، می توانید تغییرات به عمل آمده را نیز در هر قسمت تماشا کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Hesam
    Hesam | ۱۴ آبان ۱۳۹۴

    عالیه.سال بعد حتما یکی میخرم.ایکس باکس وان خیلی بهتر از ps4.اینو از روی علاقه و بی اطلاعاتی نمیگم.گرافیک ps4 بیشتره یکم ولی توی نمایشگرای زیر50 اینچ فرقی ندارن.سی پیو Xbox one هم بیشتر از ps4 هست.ویندوز10 و کینکت و دسته ی فوقولعاده بهتر از دسته ی ps4.رابط کاربریشم که عالی و کرتانا.هیلو هم که اومده دیگه...هرکی هرچی دوست داره بخره من الان 360 دارم و با ps3 هم کار کردم.360 خیلی بهتر از ps3 یه.

مطالب پیشنهادی