ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی KWGT؛ اپلیکیشن سازنده ویجت های قابل شخصی سازی

سیستم عامل اندروید در زمینه امکانات شخصی سازی، یک سر و گردن بالاتر از سایر رقباست. شاید همین یک مورد باعث شده که موبایل های اندرویدی، هم اکنون بیشترین سهم از بازار تلفن های هوشمند را ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۴ آبان ۱۳۹۴ | ۱۶:۰۰

سیستم عامل اندروید در زمینه امکانات شخصی سازی، یک سر و گردن بالاتر از سایر رقباست. شاید همین یک مورد باعث شده که موبایل های اندرویدی، هم اکنون بیشترین سهم از بازار تلفن های هوشمند را به خود اختصاص داده اند.

اگر شما هم برای قدرت شخصی سازی بالای اندروید به سراغش رفته اید، با اپلیکیشن KWGT می توانید از این مزیت نهایت استفاده را ببرید. با KWGT قادرید به راحتی انواع ویجت ساعت، تقویم و آب و هوا را مطابق سلیقه خود بسازید.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

با KWGT تقریبا همه نوع ویجتی می توانید بسازید: ساعت های عقربه ای و دیجیتال، ویجت نقشه های زنده، آب و هوا، متن، نمایش وضعیت باتری و رم، نمایش تصاویر به صورت تصادفی، ساعت جهانی، موزیک پلیر و هر چیز جدیدی که به ذهنتان برسد.

KWGT 2

KWGT رایگان است و ساخت ویجت در آن کار سختی نیست. کمی که با امکانات ادیتورش سر و کله بزنید، به کارکرد آن پی خواهید برد و ساخت ویجت برایتان به یک تفریح لذتبخش تبدیل می شود.

برای طراحی ویجت در این اپ امکانات بسیار زیادی در اختیار دارید، از تنظیم اندازه، شکل، رنگ و فونت ویجت گرفته تا امکان افزودن تصاویر با فرمت JPEG، PNG و WEBp به آنها.

فرآیند ساخت ویجت در KWGT بی شباهت به نرم افزار فتوشاپ نیست. در این اپلیکیشن هم کلیه تغییرات در لایه ها ذخیره می شوند تا بتوانید روی هر کدام به صورت جداگانه کار کنید. این اپلیکیشن کاربردی را می توانید به رایگان از گوگل پلی دانلود کنید.

در صورت مواجه شدن با مشکل در دانلود از گوگل پلی، می توانید فایل APK را از این لینک به طور مستقیم بگیرید.

KWGT Kustom Widget Maker

KWGT Kustom Widget Maker

سازنده: Kustom Industries قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 6 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Ehsan
    Ehsan | ۲۷ آبان ۱۳۹۵

    سلام من دانشجو ام میخام ی ویجت داشته باشم که وقتی روش میزنم صفحه وی پی ان ها رو باز کنه. میتونید ی اپ معرفی کنید؟

مطالب پیشنهادی