ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

چگونه در Assassin’s Creed Syndicate ثروتمند شویم؟

Assassin’s Creed Syndicate پر از آیتم های متنوع است که شما همه ی آن را می خواهید. اما انجام ماموریت های اصلی به اندازه قبل به شما پول نمی دهد و اگر بخواهید به آن ها ...

پوریا دانشور
نوشته شده توسط پوریا دانشور | ۱۵ آبان ۱۳۹۴ | ۱۴:۰۰

Assassin’s Creed Syndicate پر از آیتم های متنوع است که شما همه ی آن را می خواهید. اما انجام ماموریت های اصلی به اندازه قبل به شما پول نمی دهد و اگر بخواهید به آن ها اتکا کنید وضع خیلی خوبی نخواهید داشت. پس باید چه کنید؟

می توانید همین طور فعالیت های مختلف انجام دهید تا بلکه کمی پول بدست بیاورید، اما وقت انجام تمام این فعالیت ها را دارید؟ همچنین می توانید با پول واقعی واحد پولی درون بازی را خریداری کنید، اما آیا واقعا نیاز به خرج پول هست؟

در عوض این همه وقت تلف کردن و خرج های اضافه با دیجیاتو همراه باشید تا راز پولدار شدن در Syndicate را به شما بگوییم.

تقریبا هر فعالیتی در Assassin's Creed: Syndicate به شما پول پاداش می دهد، اما برای کسب پول لازم برای خرید آیتم ها و آپگرید ها، لازم نیست تک تک این فعالیت ها را انجام دهید و وقت تان را هدر دهید. ما می خواهیم با انجام کمترین فعالیت ممکن بیشترین پول را بدست بیاوریم و اشتباهاتی که ممکن است در این مسیر مرتکب شوید را به شما هشدار دهیم.

پول درآوردن در Syndicate بر این اصول استوار است: همزمان با بازی کردن پول کسب کنید و این پول را فقط صرف Skill ها و آپگرید هایی کنید که شما را پولدار تر می کنند. هر چه سریع تر به بخش 4 برسید، گنگ تان را آپگرید کنید تا پول بیشتری بدست بیاورید، سپس باز هم این پول را صرف گنگ تان کنید چون آپگرید کردن گنگ، موجب ارزان تر شدن آیتم ها و سریع تر پر شدن صندوق پولت ان خواهد شد.

در ادامه هر کدام از این موارد را شرح می دهیم.

Skill های مرتبط به پول و منابع را هر چه زودتر بگیرید

stealth

به محض اینکه Skill Point های کافی بدست آوردید، Skill های Loot کردن اتوماتیک دشمنان و افزایش منابعی که از کشتن و باز کردن صندوق و ... بدست می آورید بخرید. مورد اول باعث می شود وقتی مخفیانه دشمنان را می کشید خود به خود پول آن ها را بالا بکشید و وقتی برای لوت کردن آن ها هدر ندهید. البته شاید پول کمی که کشتن و لوت کردن به شما می دهد باعث شود کمی در گرفتن این Skill شک و تردید کنید، اما به مرور این پول ها جمع می شود و کار شما در انتها راحت تر خواهد بود.

البته ما می دانیم که شما ترجیح می دهید Skill Point های تان را خرح مهارت های مخفی کاری و مبارزه کنید، کسی هم شما را سرزنش نمی کند، اما باور کنید در انتهای بازی چیزی که زیاد خواهید داشت Skill Point و چیزی که دنبالش خواهید گشت پول خواهد بود. اما اگر با این حرف ها قانع نمی شوید، به یاد بیاورید که شما دو شخصیت قابل بازی دارید و هر کدام Skill Tree مخصوص خودش را دارد، می توانید با یکی فقط مهارت های مخفی کاری و مبارزه را بگیرید و ماموریت های اصلی را با او انجام دهید و دیگری را به شخصیت پول ساز خود تبدیل کنید.

در نهایت تا جایی که می توانید دشمنان تان را مخفیانه بکشید تا پول بیشتری بدست آورید. وقتی از یک فعالیت سراغ بعدی می روید به هیچ کسی سر راحتان رحم نکنید.

سریعا به قسمت 4 بازی برسید

gangwar

قبل از بخش یا Sequence 4، وقت تان را برای جست و جو هدر ندهید، نه دنبال صندوق ها بگردید و نه آیتم یا آپگریدی بخرید، فقط سریعا ماموریت های اصلی را انجام بدهید تا به سکانس چهار برسید.

دلیل این هم این است که بیشتر فعالیت های پول ساز، تازه در این بخش فعال می شوند. نیازی نیست که پول تان را در بخش سوم صرف خرید آیتم کنید، بعد از رسیدن به بخش چهار، بسیاری از فعالیت هایی که باعث بالا رفتن لول شما می شود باز می شوند و سریع تر لولتان بالا می رود و در نتیجه ایتم هایی که قبلا خریدید بی استفاده می مانند.

سعی کنید تا می توانید پول تان را برای بخش چهار ذخیره کنید و در این قسمت پول تان را صرف آیتم هایی که واقعا به آن های نیاز دارید و آپگرید هایی که باعث می شوند در نهایت سرعت پول درآوردن شما بیشتر شود کنید.

پول تان را صرف خرید آیتم های غیر ضروری نکنید

Air

یکی دیگر از نکات مهم این است که تا حد ممکن کم خرج باشید و ول خرجی را برای وقتی بگذارید که میلیونر شده اید.

اگر به منوی سلاح ها و لباس های تان نگاه کنید، کلی آیتم متنوع می بینید که در نگاه اول با خود می گویید "همشونو می خرم!" اما واقعیت این است که شاید نصف آن ها را نیاز نداشته باشید. در هر ماموریت اصلی، به شما آیتمی پاداش داده می شود که متناسب با لول آن مرحله است و با سایر آیتم های هم ارزش اش فقط در شکل و قیافه فرق دارد. وقتی که میلیونر شدید می توانید آن ها را بخرید، پس فعلا رهای شان کنید.

همچنین وقتی هنوز در لول های پایین هستید خیلی پول تان را صرف آپگرید کردن آیتم های تان نکنید چون به محض لول آپ شدن آیتم های بهتری بدست می آورید.

روی آپگرید های پول ساز گنگ تان سرمایه گذاری کنید

gang

حالا تازه می توانیم شروع کنیم به پول در آوردن، شما به بخش چهار رسیده اید و پول تان را برای خرید آیتم های بی مورد خرج نکرده اید و از کشتن هر دشمنی که سر راه تان دیده اید پول خوبی به جیب زده اید.

حالا که مانند Assassin’s Creed های قبلی یک پایگاه دارید (که اینبار یک قطار است!) و گنگ تان را هم تشکیل داده اید، یک منوی آپگرید گنگ دارید. این منو شامل سه زیر شاخه است، درخت سمت راستی متعلق به آپگرید های پول ساز است. ستون سمت راست مربوط به درآمدی است که هر چند دقیقه به صندوق قطارتان واریز می شود. با گرفتن آپگرید های این ستون، پول بیشتر و بیشتر می شود. این ستون را در اولویت قرار دهید و هر چه زودتر تمام آپگریدهایش را بخرید، و هر وقت صندوق شما پر از پول شد، به قطار برگرید و آن را خالی کنید.

پس از پر کردن این ستون می توانید سراغ سایر آپگریدهای این درخت بروید که اکثرا شامل تخفیف های دائمی برای خرید مهمات از مغازه ها و خرید سلاح و لباس و ... است که کمک بسیاری در حفظ پول می کند.

اما مشکل اینجاست که وقتی بخش 4 رو شروع می کنید، پول کافی برای آپگرید گنگ تان را ندارید، نکات بعدی به شما کمک می کند پول مورد نیار را سریع تر بدست بیاورید.

صندوق شکار کنید!

jacob

راحت ترین کار برای پول در آوردن که البته وقت نسبتا زیادی می طلبد، گشتن دنبال صندوق هاست. می توانید نقشه ی صندوق های هر منطقه را از مغازه ها بخرید تا آن ها را راحت پیدا کنید. از منطقه های لول پایین تر و راحت تر شروع کنید و بعد از خالی کردن تمام صندوق های هر قسمت از شهر اگر خسته شدید فعالیت های دیگر انجام دهید.

دنبال صندوق ها گشتن آن قدر ها هم که به نظر می رسد طولانی و خسته کننده نیست، خصوصا بعد از اینکه اوسط بخش چهار، Rope Launcher را بگیرید، می توانید سریع از هر صندوق به صندوق بعدی برسید. دنبال صندوق گشتن جز پول در آوردن مزیت های دیگری هم دارد و شما با گشتن لندن، سایر Collectible هایی که نمی توانید نقشه ی آن ها را بخرید را پیدا می کنید.

درون صندوق ها جز پول، منابع مختلف هم وجود دارد که برای خرید آپگرید ها به شدت به آنها نیاز پیدا می کنید.

فعالیت های دزدی را انجام دهید

murder

روی نقشه به دنبال یک علامت N بگردید که معرف Ned یکی از شخصیت های جانبی بازی است. بعد از صحبت با ند، یک سری فعالیت های جدید باز می شود که تکمیل آن ها مقدار خوبی پول و منابع برای تان به ارمغان می آورد.

این فعالیت ها همیشه و در حالی که در لندن می چرخید روی نقشه ظاهر می شوند و خیلی سریع قابل تکمیل شدن هستند و پاداش خوبی هم دارند. اگر یکی از آن ها را دیدید از آن ها نگذرید، سریعا آن ها را انجام بدهید چون نه خیلی وقت گیر هستند نه زیاد شما را از مقصدتان دور می کنند.

اهداف اختیاری مراحل را انجام دهید

Evie

وقتی دیگر از شکار صندوق و دزدیدن منابع دشمنان تان خسته شدید، وقت آن است که واقعا بازی کنید. خبر خوب این است که چه ماموریت های اصلی چه فرعی، به شما پول خوبی پاداش می دهند و با انجام خواسته های اختیاری هر مرحله این پاداش بیشتر هم می شود.

شکست در یکی از این اهداف اختیاری در مراحل اصلی چندان خوشایند نیست، چون اگر بخواهید مجددا تلاش کنید باید دوباره بازی را لود کنید که متاسفانه لودینگ های بازی زیاد و خسته کننده هستند، اما به یاد داشته باشید اگر در مرحل فرعی شکست خوردید، کافی است از محل آن ماموریت کمی دور شوید تا دوباره از نو آغاز شود، سپس دوباره تلاش کنید.

و در آخر صبر کنید

leader

حالا که پول کافی برای آپگرید کردن گنگ تان را بدست آورده اید، دیگر راحت ترین کار برای پول در آوردن این است که صبر کنید تا خزانه تان پر شود. بازی را رها کنید و بروید و تمرین هایتان را انجام دهید، غذا درست کنید و ... سپس برگردید و صندوق تان را خالی کنید.

در آخر، پول لازم برای خرید همه لباس ها و آپگرید ها را دارید. اساسین تان را به هر آیتمی که دوست دارید مجهز کنید و بروید و نقشه بازی را از هر فعالیتی که باقی مانده خالی نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • alimohammadi15
    alimohammadi15 | ۱۸ خرداد ۱۳۹۶

    اوووووه
    راه بهتر استفاده از یه ترینر!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی