ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

اپلیکیشن Notify فیسبوک احتمالا هفته آینده منتشر می شود

احتمالا در خبرهای چند ماه اخیر نام Notify به گوشتان خورده؛ اپلیکیشن جدید فیسبوک که به گردآوری اخبار از منابع معتبر می پردازد. طبق گزارش جدید The Financial Times، غول شبکه های اجتماعی قصد دارد هفته ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۵ آبان ۱۳۹۴ | ۰۱:۰۰

احتمالا در خبرهای چند ماه اخیر نام Notify به گوشتان خورده؛ اپلیکیشن جدید فیسبوک که به گردآوری اخبار از منابع معتبر می پردازد. طبق گزارش جدید The Financial Times، غول شبکه های اجتماعی قصد دارد هفته آینده این اپلیکیشن را در اختیار کاربران قرار دهد.

فیسبوک در جمع آوری این اخبار تنها نیست و با ژورنال ها و وبسایت های معتبری همچون Vogue، Mashable، The Washington Post و CNN همکاری می کند. مثل دیگر اپلیکیشن های خبری، در Notify هم می توان منابع دلخواه را دنبال کرد و از اخبار داغ با یک پوش نوتیفیکیشن مطلع شد. متأسفانه هنوز اطلاعات زیادی در مورد این اپلیکیشن در دسترس نیست و هنوز نمی دانیم که فیسبوک در ازای این پوشش خبری، به همکارانش چه چیزی را پیشنهاد کرده است.

ضمنا هنوز نمی توان در مورد کاربردی بودن اپلیکیشن Notify نظر قطعی داد. در حال حاضر اپلیکیشن های پرطرفداری همچون فلیپ بورد، پالس، Newsstand گوگل پلی و اپل نیوز دقیقا همین کار را انجام می دهند. شاید Notify بتواند برای کاربرانی که خبرها را از فیسبوک دنبال می کنند مفید و موثر ظاهر شود، اما باز هم سوال دیگری پیش می آید و آن هم این است که در صورت استفاده کاربران از فیسبوک برای دنبال کردن خبرها، آیا نیازی به اپلیکیشن دوم برای این کار هست یا خیر؟

پاسخ این سوال را یک هفته دیگر خواهیم فهمید. اما بزرگترین سوال اینجاست که آیا Notify برای اندروید هم عرضه خواهد شد؟ با توجه به اینکه فیسبوک به تازگی کارمندان خود را مجبور به استفاده از گجت های اندرویدی می کند، شاید بتوان برای عرضه نسخه اندرویدی Notify امیدوار بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی