ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

قابلیت به اشتراک گذاری موزیک های آیتونز و اسپاتیفای به فیسبوک افزوده شد

در راستای تلاش روز افزون فیسبوک برای دسترسی به تمام اطلاعات مورد نیازتان در نیوز فید، این کمپانی به تازگی قابلیتی جدید به شبکه ی اجتماعی خود افزوده که به کمک آن می توانید بخش ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۵ آبان ۱۳۹۴ | ۱۱:۰۰

در راستای تلاش روز افزون فیسبوک برای دسترسی به تمام اطلاعات مورد نیازتان در نیوز فید، این کمپانی به تازگی قابلیتی جدید به شبکه ی اجتماعی خود افزوده که به کمک آن می توانید بخش هایی کوتاه از موزیک های مورد علاقه تان را با دیگران به اشتارک بگذارید. قابلیت جدید که Music Stories نامیده می شود، به کاربر اجازه می دهد 30 ثانیه از آهنگ دلخواه اش را برگزیند و آن ها را از طریق اسپاتیفای، اپل موزیک یا آیتونز روی فیسبوک قرار دهد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

قابلیت Music Stories که تنها در اپلیکیشن iOS فیسبوک قابل دسترسی است، آهنگ های در حال پخش اسپاتیفای و اپل موزیک را در قالب پخش کننده ی صوتی خاص فیسبوک ارائه می دهد و کاربر می تواند بدون خروج از اپلیکیشن خود، آهنگ هایش را با دیگران به اشتراک بگذارد. برای گوش سپردن به آهنگ های دیگران هم، نیازی به در اختیار داشتن اپلیکیشن های اسپاتیفای یا اپل موزیک و یا اشتراک هر یک نیست.

کاربران می توانند این قطعه های کوچک موزیک را به کالکشن موزیک های مورد علاقه ی خود اضافه کنند و یا با کلیک روی دکمه ی مشخصی در آن پست، نسبت به خرید آهنگ مورد بحث در آیتونز اقدام کنند. در حال حاضر، Music Stroies تنها از سرویس های پخش موزیک نام برده پشتیبانی می کند، اما به زودی سرویس های دیگر نیز مورد پشتیبانی قرار می گیرند.

این اولین تلاش بزرگ فیسبوک برای ایجاد قابلیت های پخش موسیقی به شمار می رود. در سال 2011، فیسبوک و اسپاتیفای با یک دیگر همکاری کردند که نتیجه ی آن، رشد سریع اسپاتیفای در ایالات متحده بود. در آن زمان اگر اسپاتیفای را روی اکانت فیسبوک خود فعال می کردید، اپلیکیشن به صورت خودکار تمام موزیک هایتان را روی نیوز فید قرار می داد و با کلیک روی دکمه ی پخش، به اجبار وارد اپلیکیشن اسپاتیفای می شدید. چنین مسائلی چندان به مذاق برخی از مردم خوش نیامد؛ اما حالا دوران عوض شده است.

این بار به جای آن که تمام موزیک هایی که در اختیار دارید روی نیوز فید قرار بگیرند، می توانید به دلخواه هر یک را انتخاب کرده و نمونه ای کوچک را با دوستان و خانواده تان به اشتراک بگذارید. فیسبوک حالا به جایی تبدیل شده که اکثر مردم خبرهای خود را از طریق آن دریافت می کنند. با توجه به آن که پلتفرم ویدئویی فیسبوک روزانه 8 میلیارد بازدید دارد، بازگشت به قابلیت های پخش موسیقی، رویکردی منطقی به شمار می رفت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • جواد
    جواد | ۱۵ آبان ۱۳۹۴

    سلام دوستان
    بی ربطه و لی میشه بگین چه امکاناتی در نسخه ios 8 به دوربین ایفون 5 اس اضافه میشه؟؟؟
    ممنون میشم جواب بدین

مطالب پیشنهادی