ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کمپانی بوستونی CyPhy پهپادی ساخته که بدون محدودیت زمانی در آسمان باقی می ماند

کمپانی بوستونی CyPhy Works به تازگی ورژن تبلیغاتی پهپاد PARC خود را عرضه کرده که تا هر زمانی که بخواهید، در آسمان باقی خواهد ماند. پهپاد مذکور، پیش از این توسط گروه های نظامی برای ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۵ آبان ۱۳۹۴ | ۱۳:۰۰

کمپانی بوستونی CyPhy Works به تازگی ورژن تبلیغاتی پهپاد PARC خود را عرضه کرده که تا هر زمانی که بخواهید، در آسمان باقی خواهد ماند. پهپاد مذکور، پیش از این توسط گروه های نظامی برای فعالیت های جاسوسی به کار می رفت اما CyPhy Works چندی پیش توانست سرمایه ای کلان جذب کرده و محصول خود را برای استفاده ی تبلیغاتی عرضه کند.

پهپاد PARC می تواند تا ارتفاغ 500 پایی به پرواز در آید و به لطف ریزرشته های به کار رفته در آن، می تواند به تبادل اطلاعات و انرژی بپردازد؛ بنابراین عملا هیچ وقت نیازی به فرود آوردن پهپاد مورد نظر نخواهد بود.

بنابر بررسی های انجام شده از سوی MIT، ریزرشته ی مذکور اگرچه از یک کابل هدفون باریک تر است اما توانایی های درخشانی از خود به جای می گذارد. با این حال، پهپاد PARC از یک باتری جایگزین نیز بهره می برد تا از رخدادهایی نظیر جدا شدن ریزرشته، جلوگیری شود.

با توجه به این که پهپاد PARC با سیم به شخص کنترل کننده روی زمین متصل و قابلیت های حرکتی آن محدود است، CyPhy اعتقاد دارد که این پهپاد برای ارتباطات از راه دور و یا کارهای اکتشافی مناسب خواهد بود. سازندگان PARC هنوز از زمان عرضه و قیمت گذاری پهپاد سخنی به میان نیاورده اند اما می توان انتظار داشت که بزودی در دسترس عموم قرار بگیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • s.s.b
    s.s.b | ۱۵ آبان ۱۳۹۴

    ترکیب بادبادک و پهپاد !

  • پارسا
    پارسا | ۱۵ آبان ۱۳۹۴

    یه لحظه به خاطر محفظه ای که زیرش قرار گرفته فکر کردم با انرژی هسته ای کار می کنه.

مطالب پیشنهادی