ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مدیر عامل فیس بوک می گوید باید در مورد میزان درآمد زایی Oculus Rift در ابتدا واقع نگر باشیم

مدیر عامل فیس بوک با سخنان خود در مراسم ارائه تراز مالی این شرکت، از نظرات خود در مورد هدست واقعیت مجازی Oculus Rift و آینده این پلتفرم پرده برداشت. مارک زاکربرگ هرچند واقعیت مجازی را پلتفرم کامپیوتری ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۱۶ آبان ۱۳۹۴ | ۲۰:۳۰

مدیر عامل فیس بوک با سخنان خود در مراسم ارائه تراز مالی این شرکت، از نظرات خود در مورد هدست واقعیت مجازی Oculus Rift و آینده این پلتفرم پرده برداشت.

مارک زاکربرگ هرچند واقعیت مجازی را پلتفرم کامپیوتری آینده می داند، اما از سوی دیگر به سرمایه گذاران توصیه می کند در مورد میزان درآمدزایی آن در ابتدای راه واقع نگر باشند.

وی می گوید: «واقعیت مجازی می تواند پلتفرم کامپیوتری آینده باشد و زندگی ما را تغییر دهد، اما در عین حال، لازم است به آهسته بودن سرعت رشد آن نیز توجه داشته باشیم».

زاکربرگ برای نمونه به بازار میلیاردی و پر سود فعلی تلفن های هوشمند اشاره می کند، در حالی که بلک بری و Palm Treo در سال ۲۰۰۳ به عنوان اولین ابزارهای نوع خود، تنها فروش چند صد هزار عددی را تجربه کردند، آن هم در بازاری که خود آغازگر آن بودند.

مثالی که هرچند صحت دارد، اما امید است آینده محصول جذابی مثل Oculus Rift در حوزه واقعیت مجازی، مثل پالم و بلک بری در بازار تلفن های هوشمند رقم نخورد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • احمد نه چمی
    احمد نه چمی | ۱۲ آذر ۱۳۹۴

    واقعیت های مجازی علاوه بر کندی رشد موضوع دیگری نیز در خود خواهند داشت و ان اینکه انسان را به طبیعت باز میگردانند زیرا که انسان در می یابد که طبیعت چیز دیگری است شاید بشر با وجود واقعیت های مجازی به اهمیت طبیعت پی برده و به دامن ان باز گرددد

مطالب پیشنهادی