ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل برای افزودن ابزارهای ویرایش ویدئو به اپلیکیشن فوتوز، Fly Labs را خریداری کرد

روز گذشته گوگل خبر داد کمپانی فلای لبز را خریداری کرده؛ همان سازنده چهار اپلیکیشن محبوب iOS که برای ویرایش سریع ویدئو مورد استفاده قرار می گیرند و حالا این شرکت ساکن مانتین ویو در ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۶ آبان ۱۳۹۴ | ۱۱:۴۰

روز گذشته گوگل خبر داد کمپانی فلای لبز را خریداری کرده؛ همان سازنده چهار اپلیکیشن محبوب iOS که برای ویرایش سریع ویدئو مورد استفاده قرار می گیرند و حالا این شرکت ساکن مانتین ویو در نظر دارد پروژه گوگل فوتوز را به آن محول نماید.

فلای نیز در واکنش به انتشار این خبر اعلام نمود: این ادغام شدن، همخوانی خوبی با کار ما در Fly Labs دارد و ما نیز بی صبرانه منتظریم تا تکنولوژی خود را با Google Photos یکپارچه سازی نماییم.

البته شرکت مورد بحث همچنان چهار اپلیکیشن خود (به نام های کلیپس، فلای، تمپو و کراپ) را ظرف سه ماه آتی عرضه خواهد کرد و در جریان این بازه زمانی نیز، امکانات پولی درون این اپ ها به صورت رایگان از سوی گوگل در اختیار کاربران قرار خواهند گرفت.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

فلای اعلام داشته که اپلیکیشن های آن در 18 ماه گذشته تاکنون 3 میلیون بار دانلود شده اند. گفتنی است این شرکت ساکن در نیویورک توسط تیم ناویکف و با هدف بهبود محتواهای ویدئویی موبایلی راه اندازی شد.

اپلیکیشن های شرکت مورد بحث به شما امکان خواهند داد تا با سوایپ کردن ساده و ژست های اشاره ای محتوای مورد نظرتان را ویرایش نمایید یا اینکه به لطف طیف وسیع پیش تنظیمات در نظر گرفته شده برای آن بهینه سازی های مورد نظر خود را انجام دهید. گفتنی است که کراپ ابزاری تک منظوره برای تبدیل ویدئو های افقی به فرمت عمودی است.

مشخص نیست که تکنولوژی های توسعه یافته توسط این کمپانی چطور قرار است در گوگل فوتوز (که هم اکنون امکان انجام اقدامات ویرایشی روی آن وجود ندارد) به خدمت گرفته شود با این همه، فوتوز قادر است که با استفاده از الگوریتم هایی، عکس ها و ویدئوها را به یکدیگر بچسباند و کلیپ هایی را به صورت خودکار از آنها تهیه کند، از همین رو، تکنولوژی Fly Labs هرقدر هم که ارتباطی به اپلیکیشن مذکور نداشته باشد، می تواند آپشن های جدیدی را به این ویدئوهای تولید شده به صورت خودکار بیافزاید.

جالب است بدانید ناویکف سال گذشته به سایت iDigitalTimes اعلام کرده بود انتظار ندارد فلای روی نسخه های اندرویدی اپلیکیشن هایش کار کند. وی در ادامه اینطور گفته بود که کاربران آیفون بیشتر از هواداران اندروید به طراحی اهمیت می دهند و آنطور که در نشریه ذکر شده آمده بود، تیم به هیچ وجه قصد ادغام شدن با گوگل را نداشته است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • M. Ali
    M. Ali | ۱۶ آبان ۱۳۹۴

    گوگل فوتو عالیه. یکی از بهترین برنامه های گوگل

مطالب پیشنهادی