ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

با بیست مورد از گران قیمت ترین اپلیکیشن های آیفون و آیپد آشنا شوید

اگر فکر می کنید که پرداخت 10 دلار برای خرید یک اپلیکیشن غیر منطقی است، شاید باورتان نشود که همین حالا در اپ استور اپل، اپلیکیشن هایی وجود دارند که صد برابر این مقدار ارزش گذاری شده اند. ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۶ آبان ۱۳۹۴ | ۱۹:۰۰

اگر فکر می کنید که پرداخت 10 دلار برای خرید یک اپلیکیشن غیر منطقی است، شاید باورتان نشود که همین حالا در اپ استور اپل، اپلیکیشن هایی وجود دارند که صد برابر این مقدار ارزش گذاری شده اند.

عمده اپلیکیشن های اپ استور رایگانند، اگر هم نیستند قیمتشان معمولا از 2 دلار فراتر نمی رود. اما در میان آنها مواردی هستند که صدها دلار قیمت دارند و مشخص نیست که دلیل این ارزش گذاری غیرعادی برای آنها چه بوده است.

در این مطلب با بیست مورد از گران قیمت ترین اپلیکیشن های آیفون و آیپد آشنا خواهید شد؛ محصولاتی که در مجموع حدود 13 هزار دلار ارزش دارند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

Boffo Fun Time Game Pax 2

29999--boffo-fun-time-game-pax-2

با پرداخت 299.99 دلار، می توانید بازی Boffo Fun Time Game Pax 2 را دانلود کنید؛ یک بازی کاملا معمولی که در آن باید به یک کیسه بوکس دلقک مانند مشت بزنید.

قیمت: 299.99 دلار

Perfect Penalty 2012

29999--perfect-penalty-2012

بعضی ابزارهای حرفه ای یا اپلیکیشن های آموزشی ممکن است ارزش پرداخت صدها دلار را داشته باشند، اما Perfect Penalty به هیچ وجه. این شبیه ساز فوتبال یکی از واقع گرایانه ترین بازی های ورزشی است، اما افرادی که بررسی اش کرده اند آن را "بدترین بازی تاریخ" می دانند.

قیمت: 299.99 دلار

Water Globe

29999--water-globe

Water Globe فقط یک اسباب بازی تعاملی است. در آن می توانید با شیشه های کروی بازی کنید، در آنها برف ببارانید یا جاذبه شان را تغییر دهید. مشخص نیست که چرا باید یک انسان عاقل 300 دلار بابت خرید این اپ بپردازد، در حالی که با نصف این مبلغ می تواند یک کره شیشه ای واقعی را تهیه کند.

قیمت: 299.99 دلار

TouchChat AAC with WordPower

29999--touchchat-aac-with-wordpower

این اپلیکیشن ارتباطی مخصوص افرادی است که در استفاده از صدای طبیعی شان مشکل دارند. به طور دقیق، TouchChat برای بیماران مبتلا به اوتیسم، سندروم داون، ای ال اس، آپراکسی و افراد دیگر که امکان صحبت به شکل عادی را ندارند طراحی شده.

قیمت: 299.99 دلار

SafeSession Voice

29999--safesession-voice

این اپلیکیشن امکان برقراری مکالمات رمزنگاری شده VoIP از اینترنت را فراهم می کند. بنابر ادعای توسعه دهنده، کلیه مکالمات شما توسط الگوریتم هایی خاص رمزنگاری می شوند تا دیگر قابل شنود نباشند.

فرد مقابل هم برای برقراری ارتباط با شما باید اپلیکیشن را نصب کرده باشد. در حالی که نمونه های مشابهی از این اپ با قیمتی بسیار کمتر در اپ استور وجود دارند، SafeSession Voice برای استفاده هزینه ای 300 دلاری را از کاربر طلب می کند.

قیمت: 299.99 دلار

Barcelona vs. Madrid

34999--barcelona-vs-madrid

واضح است که این بازی یک شبیه ساز فوتبال از ال کلاسیکو است. گرافیک بازی حقیقتا عالیست، اما در مورد قیمت عجیب و غریبش هیچ نظری نمی توان داد.

قیمت: 349.99 دلار

Mobile Cam Viewer

34999--mobile-cam-viewer

با این اپلیکیشن می توانید دوربین های امنیتی خانه یا محل کارتان را به طور زنده در موبایل ببینید. Mobile Cam Viewer طیف وسیعی از وب کم ها را پشتیبانی می کند، و در آن چندین نفر به طور همزمان می توانند به مشاهده تصویر یک دوربین بپردازند.

قیمت: 349.99 دلار

Tap Menu

39999--tap-menu

با این اپلیکیشن می توان برای رستوران ها، هتل ها یا فروشگاه ها منوی دیجیتالی یا کاتالوگ ساخت. اما معلوم نیست که چرا برای کاری به این سادگی ناچارید چهارصد دلار برایش بپردازید.

قیمت: 399.99 دلار

iDIA - Diagnostic Imaging Atlas, Small Animal

39999--idia-diagnostic-imaging-atlas-small-animal

این اپلیکیشن برای دامپزشک ها طراحی شده و آنها را با شرایط اثرگذار بر وضعیت حیوانات آشنا می کند.

قیمت: 399.99 دلار

The Alchemist SMS

44999--the-alchemist-sms

بر خلاف نامی که دارد، The Alchemist SMS برای ارسال پیامک طراحی نشده. این اپلیکیشن ابزاری کاربردی است که در پروسه بازیافت فلزات می توان از محاسبات و راهکارهایش برای کاهش هزینه ها بهره گرفت.

قیمت: 449.99 یورو یا حدودا 489 دلار

!DDS GP Yes

49999--dds-gp-yes

این اپلیکیشن هم مخصوص دندانپزشک هاست. با استفاده از آن، متخصصین دهان و دندان می توانند پیش از اجرای یک عمل جراحی بر روی بیمار، با استفاده از تصاویر شماتیک اپلیکیشن مراحل عمل را به طور دقیق به او نشان دهند.

قیمت: 499.99 دلار

Alpha-Trader

99999--alpha-trader

Alpha-Trader برای سرمایه گذاران در بورس جهانی طراحی شده. اپلیکیشن به طور همزمان اطلاعاتی همچون قیمت سهام، موقعیت های ریسکی و نمودارهای کاهشی یا افزایشی سود سهام را در اختیار کاربر قرار داده و حتی می تواند مواردی مثل تغییرات ناگهانی قیمت را با یک پوش نوتیفیکشن به اطلاع او برساند.

قیمت: 999.99 دلار

MobiGage NDI

99999--mobigage-ndi

با این اپلیکیشن می توان واحدهای صنعتی و بخش های مختلف کارخانجات را زیر نظر گرفت. MobiGage NDI ضمنا برای طراحی، تغییر و اجرای طرح های آزمایشی هم ابزاری کاربردی است.

قیمت: 999.99 دلار

Agro

99999--agro

اپلیکیشن اگرو کشاورزان را از کاغذبازی های بی مورد بی نیاز می کند. با این اپ می توان وضعیت یک مزرعه را از منظر تغذیه خاک، محصول و آفات به دقت تحت نظر داشت. البته همین کار را می توان به راحتی با اپلیکیشن اکسل هم انجام داد، بنابراین قیمت هزار دلاری اگرو چندان منطقی نیست.

قیمت: 999.99 دلار

QSFFStats

99999--qsffstats

QSFFStats اپلیکیشنی برای ردیابی مسابقات فلگ فوتبال (نوع خاصی از فوتبال آمریکایی) است که به طور اختصاصی برای وبسایت کمپانی سازنده اش طراحی شده. اما آیا دنبال کردن لیگ فوتبال آمریکایی ارزش هزار دلار را دارد؟

قیمت: 999.99 دلار 

CyberTuner

99999--cybertuner

CyberTuner یک تیونر حرفه ای برای پیانوست که کارش را با دقتی بسیار بالا انجام داده و برای استفاده هم آسان است. ضمنا تمام 51 نفری که این اپلیکیشن را در آیتونز بررسی کرده اند به آن امتیاز 5 ستاره داده اند.

قیمت: 999.99 دلار

app.Cash

99999--appcash

App.Cash یک صندوق فروشگاهی را در آیفون شبیه سازی می کند. در صفحه آیتونز این اپ اطلاعات چندان دقیقی درباره نحوه کارکردش نیامده، اما به نظر می رسد که می تواند با پردازش معاملات، با اتصال به یک پرینتر به کاربر کاغذ رسید تحویل دهد. App.Cash هم از آن اپلیکیشن هایی است که هیچ دلیل محکمه پسندی برای قیمت گزافش وجود ندارد.

قیمت: 999.99 دلار

BarMax Bar Exam and MPRE Review

99999--barmax-bar-exam-and-mpre-review

این اپلیکیشن در اصل رایگان است، اما پرداخت های درون برنامه ای آن به 4000 دلار هم می رسند. علاقه مندان به شرکت در آزمون وکالت می توانند با دریافت این اپلیکیشن، از تجربیات پذیرفته شدگان در این آزمون استفاده کرده و به سخنرانی های اساتید تحصیل کرده در دانشکده حقوق دانشگاه هاروارد دسترسی داشته باشند.

قیمت: 999.99 دلار

Ignition

99999--ignition

با خرید Ignition می توانید با دستگاه های مختلف، از راه دور رایانه یا مک را کنترل کنید. اما به جایش می توانید Team Viewer را دانلود کنید؛ اپلیکیشنی که دقیقا همین کار را انجام می دهد اما رایگان است و در ازای این کار از شما باج نمی گیرد.

قیمت: 999.99 دلار 

VIP Black

119999--vip-black

این اپلیکیشن به "اپلیکیشن میلیونرها" معروف شده. با داشتن آن می توانید به سرویس های VIP شرکای سازنده اپلیکیشن دسترسی داشته باشید. پس از خرید VIP Black، حتما باید تأیید کنید که بیش از یک میلیون دلار سرمایه دارید تا مجوز لازم برای ورود به جمع کاربران ثروتمند اپ برایتان صادر شود.

قیمت: 1199.99 دلار 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (29 مورد)
  • نعمت الله
    نعمت الله | ۱۴ آذر ۱۳۹۴

    به جای اون آخریه میتونیم گوشی بخریم

  • مهدی
    مهدی | ۱۷ آبان ۱۳۹۴

    خب در ارزش گذاری یک سری فاکتورها باید لحاظ بشه و نتیجتا مثل خودرو و دیگر کالاهای انحصاری ساخت ایران نباید بدون توجه به ارزش افزوده و قیمت تمام شده یک قیمتی رو برای فروش در نظر گرفت که سنخیتی با کالا نداشته باشه.
    منتقدان آیفون دقیقا متوجه هستن که آیفون با همین سخت افزار خیلی خوب کار میکنه، بحث اینه که قیمت این سخت افزار، فارق از کاراییش، این مبلغ نیست و چون آیفون از یک سیستم عامل ( مسخره ) انحصاری بهره میبره، میتونه مثل ایران خودرو 3 برابر قیمت بفروشه

  • سامان
    سامان | ۱۷ آبان ۱۳۹۴

    قيمت گذاري اپ ها كاملا سليقه اي و به عهده توسعه دهنده هست. توسعه دهنده، هر موقع كه اراده كنه مي تونه قيمت را تغيير بده كه به فاصله چند ساعت در اپ استور كشورهاي مختلف اعمال ميشه و در اين خصوص، نيازي به تاييد اپل نيست.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی