ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بلک بری Priv در سال آینده به اندروید 6 آپدیت خواهد شد

همان طور که می دانید، تلفن هوشمند بلک بری Priv که در حال حاضر با قیمت 250 دلار توسط اپراتور AT&T در آمریکا عرضه می شود، نسخه قدیمی 5.1 سیستم عامل اندروید را دارد. از ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۱۶ آبان ۱۳۹۴ | ۱۰:۱۵

همان طور که می دانید، تلفن هوشمند بلک بری Priv که در حال حاضر با قیمت 250 دلار توسط اپراتور AT&T در آمریکا عرضه می شود، نسخه قدیمی 5.1 سیستم عامل اندروید را دارد. از آنجا که پلتفرم مذکور آپدیت و نسخه 6 آن نیز عرضه شده، شاید دیگر وقتش باشد تا بلک بری این اسمارت فون را آپدیت کند.

به گفته کمپانی سازنده، Priv با اندروید 6.0 در سال آینده میلادی در دسترس کاربران خواهد بود. با اینکه زمان دقیقی برای ورود مارشملو در این نسخه از موبایل بلک بری ذکر نشده اما شواهد حاکی از آن هستند این شرکت کانادایی می خواهد اسمارت فون یاد شده را با همه امکانات اندروید در اختیار کاربران بگذارد. به این مفهوم که امکان آپدیت آن به نسخه های جدیدتر نیز وجود خواهد داشت. این کار تجربه جدیدی برای کاربران بلک بری رقم می زند و می توانند استفاده های تازه ای از موبایل خود داشته باشند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

بلک بری اظهار داشته، چند روز پیش با فروشنده ها که شامل اپراتورها نیز می شود در مورد سرعت بخشیدن به مراحل تست آپدیت اندروید وارد مذاکره شده. در حالیکه مارشملو برای مدتی نمایش داده نخواهد شد اما به روز رسانی های ماهانه برای مسایل امنیتی روی آن اجرا می شود.

البته کاربرانی که به طور مستقیم Priv را از بلک بری خریداری می کنند مشکلی در این رابطه نخواهند داشت. باید منتظر ماند و دید اپراتورها در این باره چه واکنشی نشان می دهند و آیا زمان خود را برای تست این آپدیت صرف خواهند کرد؟ اگر اینگونه باشد، Priv خیلی سریع به اندروید به روز رسانی خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • BlackBerry Forever
    BlackBerry Forever | ۱۶ آبان ۱۳۹۴

    همه ی سایت های خارجی Review هم گذاشتن شما هنوز تو این خبر موندین؟

مطالب پیشنهادی