ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دستبند سلامتی Mi Band 1S از شیائومی با قیمت ۱۵ دلار رسما معرفی شد

پس از حرف و حدیث های بسیار در مورد نسل دوم دستبند سلامتی ارزان قیمت شیائومی، بالاخره ساعتی پیش این محصول در وب سایت شرکت سازنده پدیدار شد تا دنباله ای باشد بر Mi Band که ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۶ آبان ۱۳۹۴ | ۱۶:۵۸

پس از حرف و حدیث های بسیار در مورد نسل دوم دستبند سلامتی ارزان قیمت شیائومی، بالاخره ساعتی پیش این محصول در وب سایت شرکت سازنده پدیدار شد تا دنباله ای باشد بر Mi Band که فروش بسیار موفقی برای کمپانی چینی به همراه داشت.

دستبند ۱۵ دلاری شیائومی، همانند نسل اول از نمایشگر بی بهره است و همین موضوع، شما را مجبور خواهد کرد تا برای کسب اطلاعات بیشتر، به نمایشگر موبایل خود مراجعه کنید. همچون نسل پیشین، این دستبند نیز با اندروید و iOS هماهنگی کامل دارد و از گواهی IP67 نیز برخوردار است؛ به معنای آنکه گجت یاد شده قادر است تا مدت نیم ساعت در عمق یک متری آب قرار گرفته و سپس بدون مشکل به کار خود ادامه دهد. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید تا نگاهی داشته باشیم به سایر مشخصات این دستبند تازه از راه رسیده.

Mi Band 1S می تواند ضربان قلب کاربرش را به ثبت رسانده و وضعیت خواب او را نیز پایش کند. این گجت کوچک همچنین به شما کمک می کند تا بتوانید از میزان کالری هایی که طی ورزش کردن سوزانده اید نیز مطلع گردید و این در حالیست که با نسل دوم حتی می توانید تعداد پله هایی که از آنها بالا رفته اید را نیز مشاهده کنید.

اگر از یک موبایل شیائومی برخوردار باشید، Mi Band 1S می تواند تلفن همراه شما را آنلاک کند و یا اعلام نماید که یک نوتیفیکیشن جدید برایتان ارسال شده است.

همانگونه که ذکر شد قیمت این محصول برابر با ۱۵ دلار مشخص شده و این در حالی است که اکنون می توانید نسل قبلی یا همان Mi Band را با قیمت ۱۱ دلار خریداری کنید؛ محصولی که خود شیائومی خبر می دهد تا کنون، بیش از ۶ میلیون دستگاه از آن را به فروش رسانده.

شیائومی Mi Band 1S ابعادی برابر با ۳۷ در ۱۳.۶ در ۹.۹ میلیمتر دارد و وزن آن به ۵.۵ گرم می رسد که صرفا نیم گرم از نسل قبلی سنگین تر است. این محصول از ۱۱ نوامبر - ۲۰ آبان ماه برای خرید در دسترس علاقمندان قرار خواهد گرفت.

gsmarena_005 (1)

Mi-Band-1S-priced-at-15-ships-on-November-11th

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • ایمان
    ایمان | ۱۸ آبان ۱۳۹۴

    خیلی سوختم همین امشب نسخه قبلیشو سفارش دادم فردا میرسه دستم 75 تمن پولشو دادم چ اشتباهی کردما از من بعید بود

  • مهدی3902
    مهدی3902 | ۱۷ آبان ۱۳۹۴

    عالیه قیمتش.البته اینم اضافه میکردین که با پراغای روش تماس و پیامک و چیزای دیگم بهتون اطلاع میده.من یه سایتی پیداش کرده بودم 65 تومن ولی منتظره نسخه جدیدش میمونم

  • حامد
    حامد | ۱۶ آبان ۱۳۹۴

    قیمتش عالیه !!

    تو ایران ولی باز هم گرون میشه پیدا کرد نسل قبلی این دستبند رو بین 90 تا 130 تومن می فروشند !!

مطالب پیشنهادی