ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت برای افزایش بهره وری خود اپلیکیشن MileIQ را خرید

مایکروسافت اعلام کرد کمپانی Mobile Data Labs که طراح و توسعه دهنده اپلیکیشن اندازه گیری مسافت طی شده ی MileIQ است را خریداری کرده. اما در مورد جزئیات این قرارداد چیزی نگفته اند و مطلبی ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۱۶ آبان ۱۳۹۴ | ۱۷:۳۰

مایکروسافت اعلام کرد کمپانی Mobile Data Labs که طراح و توسعه دهنده اپلیکیشن اندازه گیری مسافت طی شده ی MileIQ است را خریداری کرده. اما در مورد جزئیات این قرارداد چیزی نگفته اند و مطلبی به بیرون درز ننموده.

اپلیکیشن MileIQ در هر دو پلتفرم اندروید و iOS با استفاده از حسگرهای خود تشخیص می دهد کاربر چه زمانی در جاده قرار دارد و چه مسافت را پیموده و کاربر می تواند رقم اعلام شده را ثبت کند و از آن برای کسر مالیات بهره بگیرد.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

شرکت «آزمایشگاه های داده های موبایلی» در بیانیه ای اظهار داشته این اپلیکیشن می تواند به طور میانگین تا 6500 دلار در سال از میزان مالیات کم کند. اپلیکیشن MileIQ در حال حاضر بالغ بر یک میلیون کاربر دارد و در قسمت اقتصادی اپ استور به مدت 20 ماه در صدر برترین اپ ها قرار داشت.

معاون بخش اوت لوک و آفیس 365 مایکروسافت، «راجش جاها» در این رابطه گفته: «این تیم در حال ساخت و ارائه راهکارهای کاربردی موبایل است و در نظر دارد از موفقیت های آفیس 365 و آفیس گراف در این رابطه کمک بگیرد.»

مدیر شرکت Mobile Data Labs در این باره گفته: «تیم ما همچنان به کاربران MileIQ و اپلیکیشن هایی که در آینده تولید خواهیم کرد متعهد می ماند و افزود از اینکه به مجموعه مایکروسافت اضافه شده ایم، هیجان زده هستیم.»

با توجه به خریدهای اخیر مایکروسافت می توان ادعا کرد این شرکت تمایل دارد به منظور افزایش میزان بهره وری خود در حوزه تلفن هوشمند و اپلیکیشن های موبایلی سرمایه گذاری بیشتری داشته باشد. به طور مثال، می توان به خرید اپلیکیشن ایمیل Acompli در ماه دسامبر اشاره کرد که به Outlook اضافه شد. یا موارد دیگری همانند اپلیکیشن تقویم Subrise که در زمستان سال گذشته و Wunderlist که در تابستان امسال خریداری شده اند را باید نام ببریم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی