ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پذیرش مرکز شتابدهی TrigUp آغاز شد

نبود یا کمبود سرمابه مورد نیاز از جمله موانع بزرگی است که همواره پیش روی صاحبان ایده قرار دارد و بعضا همین مساله باعث می شود که فرد نتواند ایده خود را پیاده سازی نموده ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۶ آبان ۱۳۹۴ | ۱۰:۰۰

نبود یا کمبود سرمابه مورد نیاز از جمله موانع بزرگی است که همواره پیش روی صاحبان ایده قرار دارد و بعضا همین مساله باعث می شود که فرد نتواند ایده خود را پیاده سازی نموده یا آنطور که شایسته است پرورش دهد و آن را به نتیجه برساند.

اما یکی از راهکارها برای کنار زدن این مانع استفاده از مراکز شتاب دهی و کمک گرفتن از شرکت هایی است که حمایت تکنیکی و مالی خود را برای پرورش ایده های نو عرضه می کنند.

مرکز شتاب دهی TrigUp هم یکی از این موارد است که با محوریت جذب و حمایت از ایده‌های حوزه  ICT از چندی پیش در شرکت فناپ راه‌اندازی و به همین‌منظور ثبت‌نام در نخستین چرخه شتابدهی با عنوان  TrigUp #1 از امروز آغاز شده است.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

صاحبان ایده می‌توانند جهت ثبت‌نام و معرفی ایده‌های خود به وب‌سایت این مرکز به نشانی  TrigUp.com مراجعه کنند. این افراد، برای ثبت ایده‌های خود یک ماه مهلت دارند و پس از آن،‌ ایده‌های ثبت شده به‌ منظور بررسی و ارزیابی وارد مرحله Pre-Trigup (پیش‌شتابدهی تریگ‌آپ) می‌شوند. اگرچه ایده‌هایی که تاکنون ثبت شده‌اند نیز مورد بررسی و ارزیابی قرار خواهند گرفت.

کاربران برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق وب‌سایت و دیگر مراجع اطلاع‌رسانی اقدام کنند. به تدریج اطلاعات دقیق‌تر و بیشتری در خصوص زمان‌بندی‌ها، نحوه ارزیابی و انتخاب ایده‌ها از طریق وب‌سایت در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت.

همچنین، کاربران می‌توانند از طریق آدرس info@trigup.com با همکاران اجرایی TrigUp در تماس بوده و سوالات خود را مطرح کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Parsa
    Parsa | ۱۶ آبان ۱۳۹۴

    لازم به ذکره که این شرکت بک کارگاه/ورک شاپ 3 روزه بازیسازی هم برگزار میکنه که 20 تا 22 آبان هست و تجربه جالبیه !

مطالب پیشنهادی