ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

حسگر تشخیص اثر انگشت Xtouch روی دست آیفون و OnePlus 2 بلند شد

تلفن هوشمند Xtouch  از کمپانی بلابو را می توان به عنوان بهترین مصداق برای اینکه هر جنس ارزان قیمتی لزوما بد نیست، معرفی کرد. این موبایل 149.99 دلار قیمت دارد اما افرادی که تا دو ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۱۷ آبان ۱۳۹۴ | ۱۶:۳۰

تلفن هوشمند Xtouch  از کمپانی بلابو را می توان به عنوان بهترین مصداق برای اینکه هر جنس ارزان قیمتی لزوما بد نیست، معرفی کرد. این موبایل 149.99 دلار قیمت دارد اما افرادی که تا دو روز دیگر آن را خریداری و بررسی کنند، شامل 50 دلار تخفیف خواهند شد. یعنی فقط با یکصد دلار یک تلفن هوشمند عالی در اختیار خواهند داشت.

تاکنون بررسی های متنوعی در مورد این موبایل هوشمند چینی ارائه شده؛ از جمله می توان به دوام در برابر پاشیده شدن آب روی نمایشگر یا مقاومت صفحه نمایش گوریلا گلس 3 پس از اضافه شدن 0.5 میلی متر ضخامت به آن اشاره کرد که در برابر ضربات، همانند بتن از نمایشگر محافظت می کند و با اینکه صفحه دو تکه می شود اما نمایشگر همچنان دست نخورده و سالم باقی می ماند.

موبایل مورد بحث، در کنار همه مزایای ذکر شده حسگر تشخیص اثر انگشت نیز دارد که از یک موبایل 150 دلاری بعید به نظر می رسد. به ادعای شرکت سازنده، این حسگر در عرض 0.3 ثانیه قفل نمایشگر را باز می کند و برای اثبات ادعای خود نیز ویدئویی منتشر کرده و نشان می دهد اسکنر این تلفن هوشمند بسیار سریع تر از Touch ID موجود در آیفون 6 و اسکنر اثر انگشت OnePlus 2 عمل می کند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

شرکت بلابو با اسلوموشن کردن ویدئو، روی بیشتر بودن سرعت عملکرد اسکنر موبایل خود تاکید می کند و نشان می دهد این دستگاه چینی با اختلاف ناچیز، سریع تر از آیفون های محبوب آمریکایی واکنش نشان می دهند.

اسمارت فون یاد شده، صفحه نمایش 5 اینچ 2.5D با رزولوشن 1080p و تراکم تصویر 441 پیکسل در هر اینچ دارد. این دستگاه قدرت خود را از یک چیپست 8 هسته ای و 64 بیتی مدیا تک MT6753 می گیرد و علاوه بر 3 گیگابایت رم LPDDR3، سی و دو گیگابایت حافظه داخلی با قابلیت پشتیبانی از کارت میکرو اس دی نیز دارد. 

از دیگر مشخصات آن نیز می توان به دوربین 13 مگاپیکسل در قاب پشتی به همراه حسگر IMX214  سونی و دوربین دوم 8 مگاپیکسلی، اندروید 5.1 و باتری 3050 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد. از همه جالب تر اینکه قاب پشتی این موبایل با چاپ سه بعدی ساخته خواهد شد.

در ویدئوی پایین می توانید مقایسه یاد شده را تماشا کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • رضا
    رضا | ۱۸ آبان ۱۳۹۴

    این مشخصات و این قیمت فوق‌العادس! فکر کنم رکورد خوش قیمت ترین موبایل رو شکونده باشه!

  • درونا
    درونا | ۱۸ آبان ۱۳۹۴

    فقط اینکه با آیفون 6 مقایسه کرده! الان آیفون 6s از تاچ آیدی 2 برخورداره و سریع تره از این گوشی xtouch .

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی