ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

مدیر عامل وان پلاس: از قصد جلوی رشد سریع جهانی را می گیریم

پس از رونمایی از وان پلاس اکس، شرکت تولید کننده، این تلفن همراه را برای مدت ۲۴ ساعت در اروپا به شکل بدون دعوتنامه در اختیار کاربران گذاشت تا بتوانند سفارشات خود را به ثبت ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۷ آبان ۱۳۹۴ | ۱۵:۳۰

پس از رونمایی از وان پلاس اکس، شرکت تولید کننده، این تلفن همراه را برای مدت ۲۴ ساعت در اروپا به شکل بدون دعوتنامه در اختیار کاربران گذاشت تا بتوانند سفارشات خود را به ثبت برسانند.

پس از این مدت کوتاه اما سیستم دعوت نامه ای دوباره دایر شد و تلفن همراه میان رده و بسیار ارزان قیمت سازنده یاد شده نیز همانند وان پلاس وان و نمونه دوم، صرفا از طریق دعوتنامه در اختیار کاربران قرار گرفت.

همین رویکرد و فروش دعوتنامه ای، اگرچه در ابتدا جذاب بود اما به تازگی انتقادات بسیاری را برای استارتاپ مورد اشاره به همراه داشته است. وان پلاس به همین دلیل، اقدام به عذرخواهی عمومی کرد و عنوان نمود که هنوز به سطحی نرسیده که بتواند سفارشات را مدیریت کرده و پاسخگوی نیاز بالای کاربران باشد. همین موضوع، ضربات سختی را بر پیکره این استارتاپ وارد کرده و آقای کارل پی (Carl Pei) مدیر عامل و یکی از موسسین این شرکت به تازگی در مورد آن صحبت کرده است. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

روز گذشته آقای Carl Pei در یک مصاحبه عنوان نمود که شرکتش از قصد تصمیم دارد نرخ رشد جهانی را با سرعتی اندک جلو ببرد.

وی اظهار می کند که در سه الی پنج سال آینده، انتظار دارد که چند شرکت بزرگ فعال در صنعت موبایل از چرخه رقابت به شکل کامل خارج شوند و در آن زمان، وان پلاس می تواند حضوری پر رنگ تر داشته باشد.

از سوی دیگر، وان پلاس که در آن مقطع زمانی رشد چندان بالایی هم نداشته، بهتر می تواند جان سالم به در ببرد و به همین دلیل، مدیران ارشد این استارتاپ علاقه ای ندارند رشد بالایی داشته باشند تا در زمانی که رقابت بسیار سخت تر می شود، بتوانند شرکت خود را سرپا نگه دارند.

دو مدیر ارشد وان پلاس، کارل پی و پیت لو (Pete Lau) هر دو امید دارند تا بتوانند شرکتی با ساختار استوار بنا کرده و به یک رشد سالم دست پیدا کنند.

این افراد باور دارند در ۵ سال آینده که بیشتر شرکت های بزرگ کنونی از تولید موبایل دست خواهند کشید، وان پلاس استعداد رشد بسیار بالایی خواهد داشت و می تواند در آن زمان خود را به شکلی کاملا جدی در بازارهای جهانی مطرح کند. هدفی که باید دید آیا این افراد در آینده می توانند به آن دست پیدا کنند یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • سعيد
    سعيد | ۱۷ آبان ۱۳۹۴

    خوب میگفتی سونی و اچ تی سی دیگه

  • arsham
    arsham | ۱۷ آبان ۱۳۹۴

    وی اظهار می کند که در سه الی پنج سال آینده، انتظار دارد که چند شرکت بزرگ فعال در صنعت موبایل از چرخه رقابت به شکل کامل خارج شوند یه دفعه بگو اچ تی سی و خلاص:(((((((

  • M.R.P
    M.R.P | ۱۷ آبان ۱۳۹۴

    خب 100 درصد منظور ایشون شرکت های اندرویدی هست و هیچ آسیبی در این میان به اپل نمیرسه.
    در شرکت های اندرویدی هم بعدی هست سامسونگ کنار بکشه چون لیدر اندروید هست. شکرت هایی که ممکنه کنار بکشند، اچ تی سی، سونی(ممکنه)،بلک بری،و حتی ال جی و تعداد زیادی از فروشنده های دیگه مثل ایسوس، ایسر، شاید لنوو،و بسیاری برند چرت دیگه. ولی چیزی که مشخصه از بین دو برند چینی هواوی و شائومی 1کی میتونه سرپا بمونه! من شخصا بعید میدونم هر دوی این برندها بتونن در آینده حظور داشته باشند و از اونجایی که هواوی خیلی پشتوانه مجمن تری داره فک میکنم ممکنه اون بمونه اما شخصا شائومی رو بیشتر دوست دارم.

مطالب پیشنهادی