ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی Fast like a Fox؛ تجربه ای متفاوت از بازی های رانر

خلاقیت و تنوع، دو عنصری است که این روزها در کمتر بازی سبک رانر می بینیم. اغلب توسعه دهندگان گرافیک را بر گیم پلی ارجح می دانند و بابت ارائه بازی های تقلیدی ابایی ندارند. اما این ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۷ آبان ۱۳۹۴ | ۱۹:۰۰

خلاقیت و تنوع، دو عنصری است که این روزها در کمتر بازی سبک رانر می بینیم. اغلب توسعه دهندگان گرافیک را بر گیم پلی ارجح می دانند و بابت ارائه بازی های تقلیدی ابایی ندارند.

اما این به معنای پایان کار بازی های رانر نیست و هنوز هم می توان اثراتی از خلاقیت را در بازی های این ژانر دید. محصول جدید استودیوی فینگرسافت در ظاهر یک رانر معمولیست، اما با سیستم کنترلی منحصر به فرد خودش را از بازی های تقلیدی دیگر متمایز کرده.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

هدف بازی از تصاویر پیداست: یک روباه قرمز که دست از دویدن بر نمی دارد و کنترلش به دست شماست. اما این بار در کنار کنترل روباه از صفحه نمایش، می توانید از پشت دستگاه هم استفاده کنید.

screen640x640 (2)

با اشاره روی صفحه می توانید روباه را وادار به پریدن کنید، اما برای دویدن او با سرعت بیشتر باید به پشت موبایل یا تبلت ضربه بزنید. این مکانیزم جالب که به نظر می رسد که از کنسول دستی پلی استیشن ویتا الگوبرداری شده، بازی را از یکنواختی درآورده و ضمنا درجه سختی بازی را بالاتر برده تا برای گذر از مراحل واقعا به زحمت بیفتید.

Fast like a Fox یک رانر بی پایان و یکنواخت نیست و بازی را باید به صورت مرحله به مرحله پیش ببرید. البته در این مراحل کاری بیشتر از جاخالی دادن و پرش از موانع و جمع کردن سکه ها انجام نمی دهید.

Fast like a Fox را می توانید در گجت های اندرویدی و آیفون آیپد تجربه کنید. پیش از دانلود بازی توجه داشته باشید که محل وارد آوردن ضربه می تواند در دستگاه های مختلف، متفاوت باشد. بنابراین قبل از آنکه از کار نکردن این مکانیزم ناامید شوید، حتما نقاط مختلف پشت دستگاه را امتحان کنید.

در ادامه می توانید به تماشای ویدئویی کوتاه از کنترل منحصر به فرد Fast like a Fox بنشینید:

Fast like a Fox

Fast like a Fox

سازنده: Fingersoft قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 93.7 / 47 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • علی
    علی | ۱۷ آبان ۱۳۹۴

    خودتان تو به لینکی بزارید بازی رو چون نمیشه از گوگل پلی دانلود کرد

مطالب پیشنهادی