ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار پوستری تازه از سوی شیائومی که به تاریخ 20 آبان اشاره دارد

مدت هاست که بازار شایعه در مورد تلفن هوشمند Mi 5 شیائومی که گفته می شود نخستین موبایل بهره مند از چیپست اسنپدراگون 820 است داغ شده. اما تنها راه برای اثبات شایعات اخیر در ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۷ آبان ۱۳۹۴ | ۱۰:۰۰

مدت هاست که بازار شایعه در مورد تلفن هوشمند Mi 5 شیائومی که گفته می شود نخستین موبایل بهره مند از چیپست اسنپدراگون 820 است داغ شده. اما تنها راه برای اثبات شایعات اخیر در این رابطه آن است که کمپانی سازنده اش Mi 5 را رونمایی کند و کاربران خود را در مورد پردازنده چهار هسته ای Kryo به کار رفته در این چیپست آگاه نماید.

امروز پوستر تازه ای از سوی شیائومی منتشر گردیده که بخش خارجی بدنه این موبایل را در حالی که پشت پرده ای قرمز رنگ پنهان گردیده به تصویر می کشد.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

روی این پوستر عبارت Mkki Dual 11 خود نمایی می کند که رقم 11 احتمالا به تاریخ رونمایی محصول یعنی یازدهم نوامبر مصادف با 20 آبان ماه مربوط می شود. در این عکس همچنین جمله ای از زبان شیائومی نقل شده که می گوید: «این بار بازی خوبی را از خود نشان می دهیم. رونمایی نهایی از موبایل جدید در ساعت 0:00 یازدهم نوامبر اتفاق خواهد افتاد.»

حالا اگر بپذیریم که منظور از عبارت Finale همان Finally (به معنای سرانجام) باشد، آنگاه می توان امیدوار بود که عاقبت پرده ها از روی پرچمدار این شرکت که مدتهاست کاربران بی صبرانه انتظارش را می کشند، کنار رود.

نظریه دیگر می تواند این باشد که منظور از عبارت  Mi Dual 11 دو تلفن هوشمند Mi 5 شیائومی و Redmi Note 2 Pro است که طبق گزارشات مدل دوم همان خصوصیات و امکانات تلفن هوشمند Redmi Note 2 را دارد و این بار به بدنه ای فلزی و اسکنر اثر انگشت مجهز گردیده است.

Xiaomi-MI-5-Teaser-November-11-Launch

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • امیر
    امیر | ۱۷ آبان ۱۳۹۴

    انصافا چقدر قشنگه

  • M.R.P
    M.R.P | ۱۷ آبان ۱۳۹۴

    یکی از مورد نتظار ترین اسمارت فون ها هست واسه من.
    توی تصویر در قسمت پایین یک حاشیه زیاد میبینیم(احتمال وجود کلید های سخت افزاری در پایین دستگاه خیلی زیاده ولی اگر از چیپ 820 استفاده کنه بعیده کلید سخت افزاری واسه اثر انگشت بذاره و احتمال زیاد اولتراسونیک هست) حاشیه صفحه نمایش از اطراف هم شبیه mi4 هست و لب به لب نیست!
    امیدوارم این تصویرش نباشه نمیدونم، یجورایی خیلی خیلی انتظارمو بالا برده، منتظر یه چیز خیلی خاص هستم، یه چیزی که مث بمب صدا کنه.
    جسگر اولتراسونیک، صفحه لب به لب، ضخامت کمتر از 6 میلی متر،پردازنده اسنپ 820،بدنه تمام فلزی یا ترکیبی از شیشه و فلز،باتری خیلی بهتر نسبت به نسل پیش،احتمالا صفحه نمایش خمیده،فناوری فورس تاچ برای صفحه و ...
    خیلی شایعه دربارش زیاده، و خیلیا هایپ شدن، امیدوارم خراب نکنه.

مطالب پیشنهادی