ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

در سه ماهه سوم سال جاری بازار آمریکا به کام ال جی و اندروید بوده است

بر اساس جدیدترین اطلاعات وب سایت comScore، شرکت ال جی به عنوان بهترین کمپانی تولیدکننده تلفن هوشمند در سه ماهه سوم سال جاری میلادی و سیستم عامل اندروید نیز به عنوان بهترین پلتفرم موبایل در ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۱۷ آبان ۱۳۹۴ | ۱۱:۳۰

بر اساس جدیدترین اطلاعات وب سایت comScore، شرکت ال جی به عنوان بهترین کمپانی تولیدکننده تلفن هوشمند در سه ماهه سوم سال جاری میلادی و سیستم عامل اندروید نیز به عنوان بهترین پلتفرم موبایل در ایالت متحده آمریکا معرفی شده اند. این اطلاعات از مقایسه با داده های سه ماهه دوم سال میلادی که در اوایل تابستان پایان یافته، به دست آمده اند.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

جا دارد اشاره کنیم، در میان تولیدکننده های اسمارت فون، همچنان اپل بیشترین تعداد کاربران را در آمریکا به خود اختصاص داده. اما شرکت مستقر در کوپرتینو در فصل سوم سال، حدود 43.6 درصد از سهم بازار موبایل آمریکا را داشت که در مقایسه با فصل دوم سال که این سهم رقمی معادل 44.1 درصد بوده، کمتر از نیم درصد کاهش داشته. شاید موبایل های جدید می توانستند این افت تقاضا را جبران کنند اما در طول تاریخ یاد شده، فقط دو هفته از معرفی و عرضه آیفون 6S Plus گذشته بود و بدون شک نمی توانست در این روند تاثیر چندانی داشته باشد.

شرکت سامسونگ از این فرصت خوب (کاهش فروش آیفون) نتوانست به نفع خود سود ببرد و سهم بازار آنها نیز حدود 0.5 درصد افت کرده بود. بر اساس گزارش «کام اسکور»، کاربران سامسونگ از 28.1 در صد در بهار به 27.6 درصد در تابستان رسیده اند که از کاهش تقاضا برای اسمارت فون های این شرکت کره ای حکایت دارد.

در میان نام های برتر حوزه ی تلفن هوشمند، فقط ال جی در فروش خود رشد 1.1 درصدی داشته و از میانگین 8.3 درصد در فصل دوم سال به 9.4 درصد در سه ماهه سوم دست یافته.

در گزارش اطلاعاتی مورد بحث آمده است، 52.3 درصد از کاربران تلفن هوشمند در آمریکا از پلتفرم اندروید استفاده کرده اند که این میزان در مقایسه با فصل گذشته 0.7 درصد رشد داشته. در زمان مشابه، سهم iOS اپل کاهش یافته و از 44.1 به 43.6 درصد رسیده. سهم کاربران دیگر کمپانی های فعال در این حوزه نیز تغییر خاصی نداشته و در همان وضعیت پیشین خود باقی مانده اند.

به روال همیشگی، موسسه comScore به مقایسه اپلیکیشن ها و برتری آنها نسبت به هم نیز پرداخته. نتیجه این بررسی نشان می دهد فیس بوک در میان اپ های پیام رسان، رتبه نخست را کسب کرده و در سه ماهه سوم سال جاری میلادی به رقم 76.2 درصد از کل کاربران دست یافته. پس از آن نیز اپلیکیشن یوتوب با سهم بازار 61 درصدی و مسنجر فیس بوک (60.9 درصد) در رتبه سوم نشسته اند. گوگل پلی (52.2%)، جستجوی گوگل (51.2%)، نقشه گوگل (49.8%)، اینستاگرام (38.6%) و توئیتر (25.2%) نیز در مقام های بعدی قرار دارند.

Android-takes-market-share-from-iOS-during-the-same-time-period.jpg  LG-has-the-strongest-Q3-in-the-U.S.-among-smartphone-manufacturers.jpgApps-from-Facebook-and-Google-reach-the-most-smartphone-users-during-the-quarter.jpg

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • رامین
    رامین | ۱۷ آبان ۱۳۹۴

    با اینکه طرفدار سونی هستم ولی احتمالش خیلی زیاده که V10 بگیرم

  • حامد
    حامد | ۱۷ آبان ۱۳۹۴

    البته همیشه توی این بازه هایی که قبل از معرفی محصولات جدید هست فروش محصولات قدیمی افت می کنه. مخصوصاً ویندوزفون که بعد از مدت ها یه گوشی درست و حسابی معرفی کرد.

  • Mohammad Reza
    Mohammad Reza | ۱۷ آبان ۱۳۹۴

    حالا کاری به ادعای الکی وینفونی ها ندارم،خبر مربوط به سه ماهه ی سومه.هیچ گوشی وینفونی جدیدی معرفی نشده بوده تو این مدت

مطالب پیشنهادی