ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

استارتاپ Luma توسط «وای-فای فراگیر» به جنگ نقاط کور در خانه و محل کار شما می رود

اندکی پیش گوگل روتری با استفاده ی آسان معرفی کرد که OnHub نام داشت. حالا یک استارتاپ تصمیم گرفته ایده گوگل [روترهایی با استفاده فوق آسان] را تکمیل کرده و کیفیت آنتن دهی را به ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۸ آبان ۱۳۹۴ | ۱۱:۰۰

اندکی پیش گوگل روتری با استفاده ی آسان معرفی کرد که OnHub نام داشت. حالا یک استارتاپ تصمیم گرفته ایده گوگل [روترهایی با استفاده فوق آسان] را تکمیل کرده و کیفیت آنتن دهی را به سطحی بالاتر وارد کند.

استارتاپ Luma روتری را توسعه داده و نامش را «وای-فای فراگیر- Surround WiFi» گذاشته است. این دستگاه در کنار استفاده آسان، امنیت بالایی نیز به همراه دارد و قابلیت مانیتور کردن دستگاه هایی که به آن متصل شده اند را نیز داراست. اما نکته متمایز کننده این محصول با آنچه پیشتر دیده شده، این است که دستگاه توسعه یافته از سوی Luma از چندین بخش مجزا تشکیل شده و کمک می کند تا نقاط کور، در خانه یا محل کار شما از میان برداشته شوند.

در واقع Luma چندین روتر متصل به هم را به شکل یکجا به شما می فروشد که می توانید آنها را در گوشه و کنار مکانی که می خواهید از اینترنت استفاده کنید، قرار دهید و نکته مثبت ماجرا هم اینجاست که نیازی به نصب دوباره هیچ یک از بخش های اضافه نیست؛ شما در واقع یک روتر را به شکل عادی نصب خواهید کرد اما دست کم سه روتر دارید. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

اجزای مختلف این روتر که آنها را در بخش های متفاوت محل کار یا منزل خود قرار داده اید، به شکل مداوم با هم ارتباط دارند و تلاش می کنند بهترین سیگنال دهی را برای همدیگر ممکن سازند تا سرعت، همواره در بهترین حالت خود باقی بماند.

امنیت روتری که لوما توسعه داده، در حد سازمانی بوده و حتی می توانید دستگاه هایی که تلاش می کنند به شکبه شما متصل شوند را هم ببینید یا برای ساعاتی در روز، اینترنت را متوقف کنید تا شخصی نتواند از آن بهره گیرد. همه این تنظیمات در یک اپلیکیشن که بر روی موبایل هوشمند خود نصب کرده اید قابل تغییر هستند.

luma-router-2015-11-05-02-w600

هر روتر لوما از باندهای دوگانه ۲.۴ گیگاهرتز و ۵ گیگاهرتز با استاندارد 802.11ac پشتیبانی به عمل می آورد.

تنها نکته منفی در مورد این دستگاه، قیمت بالای آن است که از ۲۴۹ دلار برای سه روتر آغاز می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • سـیزده 66
    سـیزده 66 | ۱۸ آبان ۱۳۹۴

    دوستان از مودم Tplink M7350 4G استفاده میکنم میشه این مودم رو به روتر وصل کرد؟ کلا چطور میشه قدرت وایفای این مودم رو افزایش داد با وسیله های جانبی یا هر روش دیگه

مطالب پیشنهادی