ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اطلاعات تلفن هوشمند Galaxy Golden 3 توسط سازمان TENAA لو رفت

تلفن هوشمند تاشو سامسونگ با شماره مدل SM-W2016 توسط آژانس نظارتی TENAA در کشور چین مورد تایید قرار گرفت. این مدل به احتمال قوی همان گلکسی Golden 3 سامسونگ خواهد بود که در ماه گذشته ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۱۸ آبان ۱۳۹۴ | ۱۰:۳۰

تلفن هوشمند تاشو سامسونگ با شماره مدل SM-W2016 توسط آژانس نظارتی TENAA در کشور چین مورد تایید قرار گرفت. این مدل به احتمال قوی همان گلکسی Golden 3 سامسونگ خواهد بود که در ماه گذشته پایگاه داده GFXBench مشخصات آن را لو داد.

گولدن 3 نسل جدید تلفن های تاشوی سامسونگ به شمار می رود و به گفته رگولاتوری TENAA، این موبایل تاشو دو نمایشگر داخلی و خارجی با اندازه 3.9 اینچ با رزولوشن  768×1280 پیکسل دارد. البته اگر خاطرتان باشد، GFXBench اندازه صفحه نمایش آن را 4.6 اینچ با رزولوشن اچ دی تعیین نموده بود.

از دیگر مشخصات این دستگاه باید چیپست هشت هسته ای با سرعت 2.1 گیگاهرتز، سه گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد. باید ذکر کنیم به دلیل وجود نداشتن جایگاه میکرو اس دی، حافظه این اسمارت فون قابل افزایش نیست.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

این موبایل تاشو با دوربین 16 مگاپیکسل در عقب و دوربین سلفی 5 مگاپیکسل عرضه می شود و پلتفرم آن نیز نسخه 5.1.1 اندروید خواهد بود.

بدون شک تلفن های تاشو ضخامت بیشتری نسبت به موبایل های ساده دارند و این مدل نیز با ضخامت 15.1 میلی متر ساخته شده. سامسونگ گلکسی گولدن اصلی که نخستین بار در زمستان سال 2013 میلادی عرضه شد، حدود 15.8 میلی متر ضخامت و 179 گرم وزن داشت. اما نسخه سوم این دیوایس سنگین تر شده و 204 گرم وزن دارد.

این مدل هنوز از طرف سامسونگ رونمایی نشده اما بر اساس اسم رمز مدل های پیشین (گولدن اصلی، SM-W2014 و Golden 2 با نام رمز SM-W2015)، بعید نیست که این موبایل جدیدترین نسخه اسمارت فون های تاشوی سامسونگ باشد. نخستین ورژن از این دستگاه ها فقط در کشور کره ارائه گردید اما نمونه دوم هرگز به بازار راه پیدا نکرد.

TENAA، تاییدیه موبایل SM-W2016 را صادر کرده اما بر خلاف روال معمول هیچ عکس و تصویری از این دستگاه منتشر نشده است. بر طبق شواه موجود احتمالا سامسونگ  تلفن هوشمند مورد بحث را معرفی به زودی خواهد کرد. در ادامه می توانید تصاویری از Galaxy Golden را ببینید.

Samsung-Galaxy-Golden-0-w600 Samsung-Galaxy-Golden-1-w600 Samsung-Galaxy-Golden-2-w600 Samsung-Galaxy-Golden-3-w600 Samsung-Galaxy-Golden-4-w600 Samsung-Galaxy-Golden-5-w600 Samsung-Galaxy-Golden-6-w600 Samsung-Galaxy-Golden-7-w600 Samsung-Galaxy-Golden-8-w600 Samsung-Galaxy-Golden-9-w600

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • Saafa
    Saafa | ۱۸ آبان ۱۳۹۴

    آآآآآخ که چقدر باحالن این گوشیای تاشو!
    خصوصا اندرویدی هاشون!

  • علیرضا
    علیرضا | ۱۸ آبان ۱۳۹۴

    تو عکس ها پشت گوشی زده 8مگاپیکسل ولی تو توضیحات نوشتین 16 مگاپیکسل

    • rezvan
      rezvan | ۱۸ آبان ۱۳۹۴

      چون قبلش نوشتن که این نسخه اول گولدنه ??

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی