ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپ های شخص ثالث دوربین، در نکسوس 5X تصاویر را به شکل واژگون ثبت می کنند

پس از مشکل شکسته شدن خود به خود شیشه پشتی و بخش برآمده نکسوس 6P، اکنون نوبت به یک مورد جالب در خصوص نکسوس 5X رسیده است. به تازگی کاربران خبر داده اند که وقتی اقدام ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۸ آبان ۱۳۹۴ | ۱۹:۱۵

پس از مشکل شکسته شدن خود به خود شیشه پشتی و بخش برآمده نکسوس 6P، اکنون نوبت به یک مورد جالب در خصوص نکسوس 5X رسیده است.

به تازگی کاربران خبر داده اند که وقتی اقدام به ثبت تصویر با استفاده از اپلیکیشن های شخص ثالث در نکسوس 5X می کنند، تصاویر به شکل واژگون ذخیره می شوند. البته این مشکل نه سخت افزاری است و نه نرم افزاری.

ماژول دوربین نکسوس 5X به شکل خاصی به مادربرد متصل شده و این موضوع یک اتفاق نبوده و جزیی از مهندسی موبایل مورد بحث است. زمانی که کاربر از اپلیکیشن استاندارد دوربین استفاده می کند، هیچ مشکلی نیست که چراکه گوگل از آخرین API خود برای بهینه سازی ماژول دوربین این تلفن همراه استفاده کرده. اما برخی از توسعه دهندگان از آخرین API که Camera2 نام دارد استفاده نکرده اند و به همین دلیل، تصاویر سر و ته به ثبت می رسند.

گوگل به دلیل صرفه جویی در فضای داخلی تلفن همراه، تصمیم گرفته ماژول دوربین را به شکلی غیر استاندارد نصب کند و سپس مشکل را به شکل نرم افزاری حل کند. اگرچنین کاری صورت نمی گرفت، این شرکت مجبور می شد از ماژول دوربین کوچک تر و بی کیفیت تری استفاده کند. در آینده نزدیک و زمانی که اپلیکیشن های شخص ثالث دوربین بروز رسانی شوند، طبیعتا این مشکل نیز حل خواهد شد و تا آن زمان کاربران می توانند از اپلیکیشن استاندارد دوربین که توسط خود گوگل توسعه یافته برای ثبت تصاویر بهره بگیرند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • pouya hosseini
    pouya hosseini | ۲۳ آبان ۱۳۹۴

    سلام ببخشید یه سوال دارم مربوط به همین گوشیه!
    ایا این گوشی مادون قرمزه داره؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی