ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تلفن هوشمند Redmi 2A با حافظه داخلی و رم دو برابر نسبت به نسخه پیشین به بازار خواهد آمد

تلفن هوشمند Redmi 2A شیائومی را می توان به عنوان یکی از پرفروش ترین محصولات این شرکت چینی نام برد. این دستگاه مشخصات ویژه ای ندارد و اصلی ترین دلیل محبوبیت آن به ویژه در ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۱۸ آبان ۱۳۹۴ | ۱۵:۳۰

تلفن هوشمند Redmi 2A شیائومی را می توان به عنوان یکی از پرفروش ترین محصولات این شرکت چینی نام برد. این دستگاه مشخصات ویژه ای ندارد و اصلی ترین دلیل محبوبیت آن به ویژه در میان کاربران هندی و چینی، قیمت 78 دلاری آن می تواند باشد. با اینکه تاکنون بیش از 10 میلیون نسخه از این محصول فروش رفته اما گویا برای شرکت سازنده کافی نبوده و در همین راستا، نسخه بهینه شده از این اسمارت فون را روانه بازار خواهد کرد.

«لی جان» یکی از موسسان کمپانی شیائومی اخیرا اظهار داشته بود برای داشتن تجربه خوب در حوزه موبایل، اسمارت فون باید دست کم دو گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی داشته باشد. این در حالی است که ورژن اصلی Redmi 2A، یک گیگابیت رم و 8 گیگابایت حافظه داخلی دارد و از نظر آقای لی، برای عملکرد خوب چندان مناسب به نظر نمی رسد.

همین امر موجب شد تا آنها مشخصات این محصول را به 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی ارتقا دهند. نکته خوشحال کننده این کار این است که قیمت محصول هیچ تغییری نمی کند و با همان 78 دلار در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. نسخه جدید در روز چهارشنبه در چین عرضه می شود.

از مشخصات این موبایل می توان به صفحه نمایش 4.7 اینچ با رزولوشن 720×1280، سیستم-روی-چیپ LC1860 که شامل چهار هسته 1.5 گیگاهرتز می شود، دوربین 8 مگاپیکسل در عقب، دوربین سلفی دو مگاپیکسل و باتری 2200 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد. در ضمن، این اسمارت فون دو سیم کارته نیز هست.

در فصل خرید سال نوی میلادی، Redmi 2A عرضه خواهد شد و بدون شک آمار فروش بالایی نیز خواهد داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • kayba
    kayba | ۱۸ آبان ۱۳۹۴

    پاسخ سایت وارد کننده این گوشی:
    شرکت گوشی ارتقا داده قیمتشم بالا رفته به خاطر همین ما هم مجبوریم به قیمت بالاتری بدیم

  • sohail
    sohail | ۱۸ آبان ۱۳۹۴

    خیلی ارزون نیس با این امکانات؟

مطالب پیشنهادی