ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ نیز در پی تولید یک دستبند سلامتی ارزان قیمت است

سامسونگ در چند سال گذشته ابزارهای پوشیدنی متعددی از ساعت های هوشمند گرفته تا دستبندهای سلامت، طراحی و روانه بازار کرده. غول بازار الکترونیک کره، چندی پیش نخستین ساعت هوشمند خود یعنی Gear S2 را ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۱۸ آبان ۱۳۹۴ | ۲۰:۱۵

سامسونگ در چند سال گذشته ابزارهای پوشیدنی متعددی از ساعت های هوشمند گرفته تا دستبندهای سلامت، طراحی و روانه بازار کرده. غول بازار الکترونیک کره، چندی پیش نخستین ساعت هوشمند خود یعنی Gear S2 را نونوار و با صفحه نمایش گرد به کاربران عرضه نمود.

در حالیکه که تقریبا بیشتر گجت های این شرکت، کاربران متوسط یا کاملا حرفه ای را هدف قرار داده اند، این سازنده کره ای حالا تصمیم گرفته قشر بیشتری از جامعه را در نظر بگیرد و محصولی تولید کند که کارکرد ساده و ابتدایی دارد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

در همین راستا، SM-R150 جدیدترین گجت پوشیدنی سامسونگ محسوب می شود که فعلا به صورت داخلی Triathlon خطاب می شود و ذکر می گردد در واقع یک دستبند سلامتی خواهد بود. بر اساس شنیده ها، به احتمال قوی این دیوایس از نظر ویژگی و امکانات به دستبند Mi Band شیائومی  که با قیمت 15 دلار در هند و چین عرضه می گردد، شباهت بسیاری دارد.

هنوز اطلاعاتی در مورد مشخصات محصول یاد شده وجود ندارد اما گمان می رود حسگر اندازه گیری ضربان قلب را نداشته باشد زیرا عدد شماره مدل آن پایین تر از رقمی است که برای Gear Fit به کار گرفته شده (شماره مدل Gear Fit عبارت است از: SM-R350).

در هفته های گذشته، سامسونگ دستبند سلامت S Health و اپلیکیشن های Gear خود را برای اسمارت فون های دیگر کمپانی ها نیز تولید و عرضه نموده و در حال حاضر، همه کاربران اندروید می توانند از این محصولات بهره بگیرند.

در حال حاضر شرکت هایی همانند Fitbit، Misfit و شیائومی بازار گجت های پوشیدنی ساده و ابتدایی را قبضه کرده اند، اما بعید نیست محصول جدید سامسونگ گوی سبقت را از همه آنها برباید و در این حوزه، برترین باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی