ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

فبلت Mate 8 هوآوی امتیازی شگفت انگیز را در بنچمارک AnTuTu به ثبت رسانده

از زمانی که هوآوی تلفن هوشمند Mate S را در نمایشگاه ایفای امسال معرفی کرد، همه منتظر بودند تا ببینند این شرکت چینی چه زمانی فبلت Mate 8 را رونمایی می کند؟ چندی پیش بود ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۱۸ آبان ۱۳۹۴ | ۱۸:۳۰

از زمانی که هوآوی تلفن هوشمند Mate S را در نمایشگاه ایفای امسال معرفی کرد، همه منتظر بودند تا ببینند این شرکت چینی چه زمانی فبلت Mate 8 را رونمایی می کند؟ چندی پیش بود که مدیر این شرکت خبرهای مبنی بر ورود فبلت یاد شده را تصدیق کرد. اما هفته هاست که در مورد آن و زمان عرضه اش انواع و اقسام خبرها و شایعات منتشر می شوند و هنوز معلوم نیست کدام صحت دارند.

البته باید یادآوری کنیم، هفته گذشته این کمپانی تیزری در شبکه اجتماعی چینی Weibo گذاشت که نشان می داد در پنجم آذرماه از محصول یاد شده پرده برداری خواهد شد. پایگاه داده GFXBench نیز اطلاعات کاملی در مورد Mate 8 منتشر کرد. حالا امروز، پایگاه داده AnTuTu نیز در کنار اعلام مشخصات این محصول، نتیجه بنچ مارک آن را با امتیاز فوق العاده 89.630 در سایت خود قرار داده. جا دارد اشاره کنیم، این بالاترین رقمی است که این پایگاه تا به امروز برای یک موبایل اعلام کرده.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

تلفن هوشمند Mate 8، چیپست کایرین 950 با پردازنده هشت هسته ای 64 بیتی دارد که دو روز پیش در چین رونمایی شد. از دیگر مشخصات آن باید به صفحه نمایش 5.7 یا  6 اینچ با رزولوشن 1080p با رم 3 یا 4 گیگابایت اشاره کرد. بدنه دستگاه فلزی است و می توان انتظار داشت به حسگر تشخیص اثر انگشت نیز مجهز شود. با توجه به شایعات موجود شاید Force Touch نیز بخشی از ویژگی های این موبایل باشد.

بد نیست خاطر نشان کنیم به کار گیری فورس تاچ در دیوایس مورد بحث اتفاقی دور از ذهن نیست زیرا کمپانی سازنده ی مورد بحث پیش از این فناوری مذکور را در یکی دیگر از تلفن های  هوشمند خود با نام Mate S نیز به کار بسته تا در این عرصه میان موبایل های اندرویدی یک پیشرو به حساب آید.

همچنین گفته می شود، این دستگاه دوربین 21 مگاپیکسل در قاب پشتی و 8 مگاپیکسل برای سلفی و چت تصویری دارد و در دو نسخه 32 و 64 گیگابایت عرضه خواهد شد. البته احتمال وجود نسخه 128 گیگابایتی هم وجود دارد.

از نظر طراحی انتظار می رود دستگاه آتی همه رقبای هم ردیف خود را پشت سر بگذارد. با اینکه در حال حاضر Ascend Mate 7 به زیباروی دنیای فبلت های چینی معروف است اما نسخه بعدی خیلی راحت این لقب را از آن خواهد ربود و تاج زیبایی را بر سر خواهد گذاشت.

فارغ از همه این مسایل، رتبه بنچمارک Mate 8 نشان می دهد که به زودی حضور یک دستگاه قوی با سرعت عملکرد بالا را شاهد خواهیم بود که ظاهرا ویژگی ها و امکانات بسیاری دارد و از نظر توان پردازشی حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

Huawei-Mate-8-AnTuTu_1

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (18 مورد)
  • محمد
    محمد | ۲۳ آبان ۱۳۹۴

    لعنت بر هواوی
    این گوشی نیس هسته مرکزیه :|
    عجججججب جونپری ساخته
    اون دوستانی که میگن کیفیت هواوی پایینه سخت برند پرستند

  • روزبه بهروزی
    روزبه بهروزی | ۲۰ آبان ۱۳۹۴

    من تازه ورژن 7 رو گرفتم.
    هنوزم تو این یه هفته عشق کردم.

    ایشالل پنج ، ده سال دیگه میگیرم ورژن هشت رو

  • هواوی عشقه
    هواوی عشقه | ۱۹ آبان ۱۳۹۴

    هواوی عشقه بخدا ارزون پرقدرت قشنگ و حرفه ای بب زودی همه برندهارو پس میزنه با اینکه اپل مپل سالهاست دارن زور میزنن

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی