ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی های سرگرم کننده استودیو Storm8 Studios [قسمت دوم]

استودیوهای کوچکی که کم کم بزرگ می شوند، نمونه های فوق العاده ای هستند تا استارتاپ های کوچک و تازه کارها، شیوه تجارت را از آن ها بیاموزند. هر از چندگاهی، سفری خواهیم کرد به دل ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۸ آبان ۱۳۹۴ | ۲۰:۰۰

استودیوهای کوچکی که کم کم بزرگ می شوند، نمونه های فوق العاده ای هستند تا استارتاپ های کوچک و تازه کارها، شیوه تجارت را از آن ها بیاموزند. هر از چندگاهی، سفری خواهیم کرد به دل این استودیوها و چندین بازی موفق شان را برای شما معرفی خواهیم نمود.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید تا این هفته با ساخته های استودیو Storm8 Studios آشنا شویم.

Bakery Story 2

11

نسخه دوم Bakery Story، با گرافیکی جذاب تر و پر جزئیات تر، فرمول شماره اول بازی را تکرار کرده و این بار تنوع بیشتری به آن بخشیده است. شغل شما همچنان سرو بهترین کیک ها و نوشیدنی ها برای مشتریان خوشحالی است که به شما سر می زنند. تا می توانید باید در رسیدگی به سرویس های شان سرعت عمل به خرج داده و برای شان بهترین ها را فراهم کنید تا میزان رضایت مندی شان از شما افزایش یابد.

Bakery Story 2

Bakery Story 2

سازنده: Storm8 Studios قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 82.5 مگابایت زبان:

Restaurant Story 2

screen640x640 (1)

اما حالا در مقیاسی بزرگ تر و با خدمه ای بیشتر می توانید صاحب یک رستوران بزرگ باشید که انواع و اقسام غذاها در آن طبخ می شود. Restaurant Story 2 گیم پلی ای مشابه Bakery Story دارد اما با این تفاوت که کسب و کار شما این بار بزرگ تر شده و یک رستوران در اختیار شماست. به عنوان سرآشپز، باید بهترین غذاها را در کمترین زمان ممکن درست کرده و به مشتریان خود ارائه دهید.

Restaurant Story 2

Restaurant Story 2

سازنده: Storm8 Studios قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 91.2 مگابایت زبان:

Polar Pop Mania

33

Polar Pop Mania یک پازل سه تایی است و در آن باید توپ های یک رنگ را در کنار هم قرار داده تا امتیاز کسب کنید. بیش از صد مرحله در این بازی گنجانده شده که هر از چندگاهی، استودیو Storm8 با ارائه آپدیت های رایگان، به تعداد آن ها می افزاید. اگر زیاد در مراحل شکست بخورید یا باید منتظر بمانید یا با استفاده از جم، برای خود زمان بخرید.

Polar Pop Mania

Polar Pop Mania

سازنده: Storm8 Studios قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 53.2 مگابایت زبان:

Castle Story

screen640x640

به صدها سال قبل بازگردیم، زمانی که مردم در شهرهای کوجک و در حاشیه قلعه های عظیم و غول آسا زندگی می کردند. Castle Story شما را در جایگاه یک حکمران بزرگ قرار می دهد که به فکر رونق بخشیدن به منطقه خود است. همانند دیگر بازی های استودیو Storm8، طراحی ها و رنگ آمیزی های متنوع و چشمگیر در این بازی نیز بسیار قدرتمند و دوست داشتنی است.

Castle Story

Castle Story

سازنده: Storm8 Studios قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 70.1 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی