ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

خلبانان کوچک؛ معرفی بازی Shooty Skies

سازندگان عنوان موفق Crossy Road، این بار با یک بازی Shoot'em Up هیجان انگیز مهمان موبایل های شما شده اند. Shooty Skies دارای همان سبک و سیاق دوست داشتنی بازی هواپیمای آتاری است که حالا با گرافیک ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۹ آبان ۱۳۹۴ | ۱۹:۰۰

سازندگان عنوان موفق Crossy Road، این بار با یک بازی Shoot'em Up هیجان انگیز مهمان موبایل های شما شده اند. Shooty Skies دارای همان سبک و سیاق دوست داشتنی بازی هواپیمای آتاری است که حالا با گرافیک سه بعدی و روندی جذابتر، آمده تا یک سرگرمی ناب برای اوقات فراغت شما باشد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

تیم توسعه دهنده دوباره سبک گرافیکی منحصر به فرد Crossy Road را در این بازی تکرار کرده تا هم هزینه های طراحی را کاهش دهد و هم از المان های موفق عنوان قبلی استفاده کند.

Shooty Skies 2

Crossy Road مستقیما از بازی کلاسیک Frogger الگو گرفته بود، و Shooty Skies هم از سبک و سیاق بازی های هواپیمایی دهه های هشتاد و نود پیروی کرده. هواپیمای شما در بازی به طور اتوماتیک در حال شلیک کردن است، بنابراین فقط باید آن را به سمت راست و چپ صفحه هدایت کنید و در مقابل موانع و دشمنان جاخالی دهید.

با پیشروی در بازی دشمنان بیشتر و بد قلق تر می شوند، بنابراین می توانید هواپیما را به مسلسل و بمب افکن های قوی تر مجهز کنید. Shooty Skies ضمنا هر از گاهی شما را با یک باس فایت هم به چالش می کشد تا بازی خیلی هم آسان و کودکانه نباشد.

این بازی را می توانید به رایگان از گوگل پلی و اپ استور دریافت کنید. در صورت بروز مشکل در دانلود نسخه اندروید، مراجعه به این لینک را توصیه می کنیم.

Shooty Skies - Endless Arcade Flyer

Shooty Skies - Endless Arcade Flyer

سازنده: Mighty Games قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 82.9 / 40 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی