ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی Perfect Piano؛ شبیه ساز حرفه ای پیانو در موبایل

چه یک پیانیست کارکشته باشید و چه آماتور، یا حتی فقط علاقه مند به نواختن پیانو، اپلیکیشن امروز را از دست ندهید. Perfect Piano تلاش کرده تا کامل ترین تجربه نواختن پیانو را به صورت ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۹ آبان ۱۳۹۴ | ۱۶:۰۰

چه یک پیانیست کارکشته باشید و چه آماتور، یا حتی فقط علاقه مند به نواختن پیانو، اپلیکیشن امروز را از دست ندهید. Perfect Piano تلاش کرده تا کامل ترین تجربه نواختن پیانو را به صورت مجازی به موبایل های شما بیاورد.

به غیر از آموزش نوازندگی پیانو به مبتدی ها، این اپلیکیشن امکاناتی همچون ضبط آهنگ، تمرین با کیبوردهای مختلف و رقابت آنلاین را برای پیانیست های باتجربه فراهم می کند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

در این اپلیکیشن یک پیانوی کامل با 88 کلاویه در اختیار شماست که می توانید با آن تمرین کنید، به ضبط آهنگ بپردازید و یا در حالت آنلاین آهنگ های نمونه را بنوازید.

Perfect Piano 2

حرفه ای ها برای ضبط آهنگ با Perfect Piano می توانند از کیبورد دو ردیفه استفاده کنند. ضمنا حالت کیبورد رو در رو (دو نفره) هم می تواند برای آموزش اساتید پیانو به طور همزمان از یک صفحه بسیار مفید واقع شود.

Perfect Piano از یک مترونوم داخلی هم بهره می برد و ضمنا به فشار لمس حساس است، بنابراین در یک تبلت صفحه بزرگ می توانید واقعی ترین تجربه نوازندگی پیانو را با آن داشته باشید.

Perfect Piano 3

وجود حالت مالتی پلیر آنلاین هم باعث شده تا Perfect Piano صرفا یک اپلیکیشن شبیه ساز نباشد. هر وقت که به مقدار کافی تمرین کردید، می توانید در نواختن یک آهنگ با دوستانتان به طور همزمان رقابت کرده و از جنبه سرگرمی اپ هم لذت ببرید.

Perfect Piano از کیبوردهای خارجی هم پشتیبانی می کند، بنابراین اگر برای ضبط آهنگ یا تمرین با صفحه نمایش لمسی راحت نیستید میتوانید از اتصال آنها بهره ببرید. این اپلیکیشن به صورت رایگان برای iOS و اندروید عرضه شده، اما برای استفاده از پکیج کامل قابلیت ها باید هزینه ارتقای آن به نسخه کامل را بپردازید.

Perfect Piano

Perfect Piano

سازنده: Revontulet Soft Inc قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 62.9 / 15.4 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • علی
    علی | ۲۰ آبان ۱۳۹۴

    درسته که نرم افزار خوبیه
    ولی این چیزها به هیچ وجه نمیتونند ذره ای جای پیانو واقعی رو بگیرند
    یه پیاند دیجیتال 3 4 ملیونی هم نمیکشه یه سری چیز ها رو
    چه برسه به این نرم افزار ها
    ولی تو نوع خودشون میتونند خیلی جالب باشند

مطالب پیشنهادی