ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تلفن های هوشمند One M10 و One X9 اچ تی سی در سه ماهه نخست 2016 رونمایی می شوند

تلفن هوشمند معرفی نشده اچ تی سی با نام One X9 که چندی پیش عکسی هم از آن در فضای مجازی منتشر گردید ظاهرا قرار است که سال آینده میلادی معرفی شود و احتمالا یک ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۹ آبان ۱۳۹۴ | ۱۰:۰۰

تلفن هوشمند معرفی نشده اچ تی سی با نام One X9 که چندی پیش عکسی هم از آن در فضای مجازی منتشر گردید ظاهرا قرار است که سال آینده میلادی معرفی شود و احتمالا یک موبایل پیشرفته است.

اما حالا خبری از سوی توسعه دهنده رام اچ تی سی یعنی @LlabTooFeR (که معمولا اطلاعات موثقی هم در مورد فعالیت های این شرکت دارد) منتشر گردیده که اطلاعات قبلی را نقض می کند؛ بر این اساس، دستگاه مورد بحث در همان بازه زمانی عرضه می شود منتها از نظر امکانات و قابلیت ها در جایگاهی پایین تر از One A9 قرار خواهد داشت که در واقع یک موبایل پیشرفته محسوب می شود.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

طبق گزارشات، تلفن هوشمند One X9 با شماره مدل E65 در سه ماهه نخست سال 2016 (یعنی از ژانویه تا مارس) به بازارهای جهانی عرضه می گردد و آنطور که @LlabTooFeR اعلام کرده، این زمان حدودا دو الی سه ماه بعد از معرفی یک موبایل پرچمدار به عنوان جایگزینی برای One M9 است که احتما One M10 نام خواهد داشت.

در حالی که هیچ حرفی از One M10 به میان نیامده، منبع منتشر کننده خبر اعلام داشته که اغلب مشخصات مطرح شده برای One X9 نادرست هستند؛ برای نمونه هیچ خبری از نمایشگر Quad HD، چیپست اسنپدراگون 820 یا پردازنده Helio X20 مدیاتک نخواهد بود و رم 4 گیگابایتی یا باتری 3500 میلی آمپر ساعتی هم برای این محصول در نظر گرفته نشده است.

فاش کننده سریالی، @evleaks نیز ظاهرا تایید کرده که تلفن هوشمند One X9 یا همان E56 یک محصول پیشرفته یا در حد پرچمدار نیست و مدعی شده که امکانات این دستگاه احتمالا به نمایشگر 5.5 اینجی با رزلوشن 1080 در 1920 پیکسل، دو گیگابایت رم، 16 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین جلویی 4 مگاپیکسلی الترا پیکسل، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و باتری 3000 میلی آمپر ساعتی خلاصه می شوند. همچنین گفته شده که X9 از یک چیپست مدیاتک بهره می برد اما حرفی از مدل آن به میان نیامده.

در کنار این اطلاعات فعلا یک تصویر از One X9 در دست است که مشخص نشده واقعیت دارد یا خیر. برای روشن شدن مساله بهتر است اندکی صبور باشیم و منتظر رونمایی رسمی این محصول از سوی شرکت سازنده اش بمانیم.

HTC-One-M10-and-One-X9-coming-next-year

HTC-One-M10-and-One-X9-coming-next-year (1)

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • MR AMAZIIIING
    MR AMAZIIIING | ۲۲ اسفند ۱۳۹۴

    عالیییییی میشه

  • mehdi
    mehdi | ۲۰ آبان ۱۳۹۴

    اچ تی سی ، اچ تی سیه اگرم این یکی اول نشه خیالی نیست همین m8رو عشقه کارخونه ش هم جمع بشه یه 3gویندوز دارم اونو استفاده میکنم لاکردار خرابم نمیشه جا براش ندارم...

  • ali
    ali | ۲۰ آبان ۱۳۹۴

    جون هر کی دوس داری یه حرکت بزن مث m8!باور کنید هنوز هنوزه رو دست نداره!

  • aliseifi
    aliseifi | ۱۹ آبان ۱۳۹۴

    یکزره شبیه به سنسیشنه در هر صورت امیدوارم اچ تی سی به روزهای اوجش برگرده

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی