ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

تلفن همراه Blade S7 از ZTE رسما معرفی شد؛ میان رده ای عالی با قیمتی مناسب

کمپانی چینی ZTE امروز یک میان رده را به خانواده موبایل های خود افزود که از بدنه ای کاملا مرغوب بهره می برد. نسل قلبی این تلفن همراه با نام Blade S6 حدود ۹ ماه پیش و ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۹ آبان ۱۳۹۴ | ۱۴:۲۰

کمپانی چینی ZTE امروز یک میان رده را به خانواده موبایل های خود افزود که از بدنه ای کاملا مرغوب بهره می برد. نسل قلبی این تلفن همراه با نام Blade S6 حدود ۹ ماه پیش و در ماه فوریه رونمایی شد و حالا چینی ها با گذشت کمتر از یک سال، تصمیم گرفتند آن را با S7 بروز رسانی کنند.

نمونه قبلی البته دارای بدنه ای پلاستیکی بود اما حالا ساختار S7، ترکیبی است از شیشه و فلز؛ به کلامی دیگر می توان گفت که در ساخت این موبایل از آلومینیوم استفاده شده و می توان شیشه 2.5D گوریلا گلس را نیز در قسمت جلو و پشت آن مشاهده کرد. نمایشگر Blade S7 پنج اینچ است اما رزولوشن آن نسبت به نسل قبلی افزایش یافته و به Full HD رسیده که چگالی ۴۴۵ پیکسل در هر اینچ را به ارمغان می آورد. همچنین لازم به اشاره است که نسبت نمایشگر به بدنه در این موبایل، به ۷۲.۱ درصد می رسد. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید تا نگاهی کامل تر داشته باشیم به موبایل تازه از راه رسیده شرکت ZTE.

نسبت نمایشگر به بدنه می توانست بیشتر باشد [حاشیه ها کمتر باشند] اما به دلیل استفاده از یک سنسور اثر انگشت در کلید هوم، با نسبت فعلی رو به رو شده ایم. البته ساختار و شکل مربعی این کلید اندکی قدیمی به نظر می رسد اما کارکرد سنسور اثر انگشت، مناسب است.

Blade S7 از چیپست اسنپدراگون ۶۱۵ استفاده می کند که در حال تبدیل شدن به یک استاندارد در محصولات میان رده است. از سوی دیگر می توان سه گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی برای ذخیره سازی محتوا را نیز در این تلفن هوشمند ارزان قیمت یافت.

ZTE-Blade-S7-press-3-840x678-w600

سنسور دوربین اصلی این موبایل ۱۳ مگاپیکسلی بوده و به دست سونی ساخته شده؛ در واقع این سنسور، همانی است که ژاپنی ها در موبایل C5 Ultra مورد استفاده قرار داده بودند.

اما داستان دوربین جلویی جالب تر است؛ شرکت چینی ZTE تمرکز ویژه ای بر ثبت تصاویر سلفی داشته و موبایلی که در موردش می خوانید، می تواند چنین تصاویری را با ۱۴ حالت مختلف زیبا-سازی در اختیار شما قرار دهد. لازم به ذکر است که سنسور دوربین جلویی نیز ۱۳ مگاپیکسلی بوده و دقیقا مشابه نمونه ای است که در پشت این تلفن همراه قرار گرفته.

پس از خرید Blade S7، با اندروید ۵.۱.۱ مواجه خواهید شد که البته شاید آن را با iOS اشتباه بگیرید چرا که رابط کاربری شرکت ZTE به نام MiFavor که اکنون در نسخه ۳.۲ خود قرار گرفته، شباهت بی اندازه ای به پلتفرم توسعه یافته از سوی اپل دارد.

تلفن هوشمند Blade S7 در چهار رنگ سبز لیمویی، رز گلد، سفید الماسی و خاکستری موجود خواهد بود و فعلا گفته شده که در بازارهای آسیایی به فروش می رسد. هنوز قیمت رسمی از سوی سازنده عنوان نشده اما نسل قبلی با قیمت ۲۸۰ دلار به فروش می رسید و بعید به نظر می رسد شاهد افزایش قیمت قابل توجهی در نسل جدید باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • محمد
    محمد | ۲۱ آبان ۱۳۹۴

    سلام میشه یه برسی کنید رابطه کاربریش کیفیتشو اینا چجوریه؟؟؟ ایرانم میاد در حد گوشی هایه هواوی هست ؟؟

  • meti
    meti | ۲۰ آبان ۱۳۹۴

    گوشیه خوبیه................سرعت وکیفیتش هم خوبه...ولی نه در حدعه میان ردعه های سونی...هرچی باشه باز چینیه و جنس بکار رفته کیفیته پایینی داره ولی با قیمته خامش تقریبا 900هزارتومن در میادک رقبایی مثله ضد وانه سونی و گلکسی الفا داره...من خودم دوسش دارم ولی مغزم اصلا سمتشم نمیره ک گلکسی الفا نگیرمو اینو بگیرم...ولی فوق العاده اس برای کسی ک برند براش ارزشی نداره..

  • Notam
    Notam | ۲۰ آبان ۱۳۹۴

    مگه دیگه چهقدر طرح مونده که باید طراحی گنن!؟ معلومه که شباهت هم پیش میاد

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی