ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

فال آوت 4 در روز اول عرضه روی استیم رکوردشکنی کرد

تنها چند ساعت پس از عرضه Fallout 4 روی شبکه استیم، این بازی توانست نام خود را یک بار دیگر مطرح کند. در حال حاضر، Fallout 4 با رقمی نزدیک به 250 هزار بازیکن همزمان در ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۹ آبان ۱۳۹۴ | ۱۵:۴۵

تنها چند ساعت پس از عرضه Fallout 4 روی شبکه استیم، این بازی توانست نام خود را یک بار دیگر مطرح کند. در حال حاضر، Fallout 4 با رقمی نزدیک به 250 هزار بازیکن همزمان در استیم، پرمخاطب ترین بازی این شبکه (به جز بازی های شرکت Valve) نام گرفته است.

پیش از این، بازی Grand Theft Auto V با 200 هزار بازیکن، رکورددار استیم بود و حالا در روز ابتدایی، Fallout 4 توانست گوی رقابت را برباید. در رتبه اول، Dota 2 با بیش از 450 هزار بازیکن آنلاین قرار دارد که دستیابی به چنین رقمی دور از ذهن هم نیست.

fallout_4_steam_charts_1-600x274

شرکت Bethesda برای عرضه بازی روی پی سی به استیم اتکا کرده است و حتی فایل های کامل بازی روی نسخه فیزیکی موجود نیستند. در حقیقت، مقصد نهایی بازیکن های Fallout 4 روی پی سی، استیم خواهد بود و همین مسئله به افزایش آمار مذکور، کمک قابل توجهی خواهد کرد.

در حال حاضر، Fallout 4 و Season Pass آن که شامل تمام بسته های الحاقی آینده است، در صدر جدول فروش استیم قرار گرفته اند. انتظار می رود که رکوردشکنی های Fallout 4 ادامه یابد و تا ماه ها جزو پرطرفدارترین بازی های استیم باشد. اسکایریم، ساخته پیشین استودیو بتسدا، هنوز هم پس از 4 سال هیچگاه از میان لیست 15 بازی اول حذف نشده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی