ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

قابلیت تشخیص چهره به اپلیکیشن فیسبوک مسنجر اضافه شد

اپلیکیشن فیسبوک مسنجر از حالا می تواند عکس های گالری موبایل شما را اسکن کرده و چهره دوستانتان را تشخیص دهد. این قابلیت جدید که Photo Magic نامگذاری شده، طی یک بروزرسانی در ابتدا به ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۹ آبان ۱۳۹۴ | ۱۷:۳۰

اپلیکیشن فیسبوک مسنجر از حالا می تواند عکس های گالری موبایل شما را اسکن کرده و چهره دوستانتان را تشخیص دهد. این قابلیت جدید که Photo Magic نامگذاری شده، طی یک بروزرسانی در ابتدا به نسخه اندروید اپلیکیشن اضافه شده و سپس برای صاحبان آیفون و آیپد در دسترس قرار خواهد گرفت.

Photo Magic می تواند با اسکن تصاویر موجود در گالری، چهره افراد در آن را تشخیص داده و به صورت خودکار تگ کند تا برای اشتراک گذاری کار راحتی داشته باشید.

افزودن قابلیت تشخیص چهره به یک اپلیکیشن پیام رسان، ممکن است کمی غیر عادی به نظر برسد. اما با توجه به رد و بدل شدن ماهانه بیش از 9.5 میلیارد عکس بین کاربران مسنجر، می توان تصمیم فیسبوک را تصمیمی درست و به جا توصیف کرد.

قابلیت تشخیص چهره در مسنجر همواره با تشخیص افراد، از طریق یک اعلان شما را به اشتراک عکس ها میان دوستانتان تشویق می کند. البته برای غیر فعال کردن این رفتار می توانید به تنظیمات مسنجر مراجعه کنید.

فیسبوک برای Photo Magic از تکنولوژی مشابه اپلیکیشن Moments استفاده می کند؛ ابزار اختصاصی این شبکه اجتماعی برای اشتراک عکس که احتمالا هیچ بار از آن استفاده نکرده اید.

نسخه بروزشده فیسبوک مسنجر فعلا در دسترس کاربران اندروید در استرالیا قرار گرفته و تا ماه های آینده برای دیگر کشورها و سیستم عامل iOS عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی