ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هدفون های وایرلس جدیدی که در عرض 60 ثانیه قالب گوش شما می شوند

پیدا کردن یک هدفون مناسب از جمله سخت ترین کارهای دنیا به شمار می رود. برندهای متفاوت با انواع هدفون های متنوع وجود دارند که نمی توان به راحتی یکی را از میان آنها برگزید ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۱۹ آبان ۱۳۹۴ | ۱۸:۰۰

پیدا کردن یک هدفون مناسب از جمله سخت ترین کارهای دنیا به شمار می رود. برندهای متفاوت با انواع هدفون های متنوع وجود دارند که نمی توان به راحتی یکی را از میان آنها برگزید و خریداری کرد. مساله اینجاست که در این رابطه از دیگران هم نمی توان خیلی مشورت گرفت زیرا سلیقه ها با هم فرق دارند و ممکن است یک مدل از نظر یکی دوست داشتنی و از نظر دیگری غیر جذاب به نظر بیاید.

استارتاپ Revols، دلیل این اختلاف سلیقه ها را تفاوت شکل گوش هر فرد ذکر کرده و گفته همانند اثر انگشت در هر انسانی منحصر به خود اوست. بنابراین اگر بخواهیم هدفونی ایده آل داشته باشیم می بایست آن را دقیقا مطابق فرم گوش ما ساخته باشند.

در زمان حاضر برخی از شرکت ها این کار را انجام می دهند ولی برای در اختیار داشتن یک هدفون سفارشی می بایست هزینه ای هنگفت پرداخته و مدتی نیز منتظر بمانید تا محصول به دست شما برسد و البته در نهایت این احتمال وجود دارد که نمونه ی نهایی هنوز نقص هایی داشته باشد.

Revols راهکاری دارد که به نظر می رسد می تواند همه ی مسائل یاد شده در بالا را برطرف کند و با کمترین هزینه ی ممکن هدفونی کاملا مناسب شخص شما و گوش هایتان را در اختیارتان بگذارد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

موسسه مذکور کمپینی در سایت کیک استارتر راه اندازی کرده تا برای هدفون های بی سیم خود سرمایه جمع آوری کند. این هدفون ها با مواد ژله ای پر شده اند تا خیلی سریع و راحت در هر گوشی جای بگیرند.

تنها کاری که فرد باید انجام دهد این خواهد بود تا گوشی هدفون را داخل گوش بگذارد و کلید موجود در اپلیکیشن شرکت سازنده را فشار دهد و در آخر بگذارد این گوشی ها معجزه خود را انجام دهند.

اما معجزه به چه صورت رخ می دهد؟ ماجرا از این قرار است که گوشی های هدفون پس از قرار گرفتن درون گوش و فشرده شدن دکمه ی اپ کمی گرم می شوند تا مواد ژله ای داخل آنها ذوب گردد و قالبِ بخش داخلی گوش را به خود بگیرند. این گرما به اندازه ای است که فرد کاملا حسش می کند اما آزار دهنده نیست. در ضمن، این گرما به کاربر نشان می دهد که تغییر شکل هدفون در گوش او آغاز شده. پس از یک دقیقه، وقتی هدفون دقیقا شکل گوش شد، مواد ژله ای سفت می شوند تا به همان شکل قالب گوش فرد باقی بمانند.

ناگفته نماند افرادی که هدفون مذکور را از نزدیک تجربه کرده اند اظهار داشته اند که وقتی گوشی ها شکل خود را پیدا نموده اند قالب گیری به حدی دقیق اتفاق افتاده بوده که برای خارج کردن آنها از درون گوش مجبور به چندین بار تلاش شده اند.

در آخر باید بگوییم هدفون پس از قالب گیری تا یک سال یا حتی بیشتر شکل خود را حفظ می کند و به راحتی هم نمی شکند. از دیگر مشخصات آن هم باید به باتری ای با میزان شارژدهی 8 ساعته اشاره کرد، البته شرکت سازنده این امکان را فراهم آورده تا در مواقع ضرورت باتری اضافه ای را نیز روی سیم محصول سوار کرده و به این ترتیب قادر باشید 6 ساعت دیگر نیز از آن استفاده کنید.

همین ایده ی تقریبا ساده، در عرض 59 روزی که در وب سایت کیک استارتر قرار داشته حدود یکصد هزار دلار سرمایه کسب کرده. قیمت خرده فروشی این محصول پس از رسیدن به تولید انبوه، 300 دلار تعیین شده اما در سایت جمع آوری سرمایه با قیمت های 179 و 199 دلار فروخته می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • reza
    reza | ۲۰ آبان ۱۳۹۴

    دیجیاتو هم خیلی خلوته از وقتی سیستم رتبه دهی رو برداشتید خراب کردید سایت رو رفته پی کارش

  • reza
    reza | ۲۰ آبان ۱۳۹۴

    آفرین به این خلاقیت

  • sima
    sima | ۱۹ آبان ۱۳۹۴

    میدونید چرا نظرات سایت انقدر خلوت شده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    چون نظرات رو تایید نمیکنید .

    من هم اخرین باری بود که نظرم رو ثبت کردم .

مطالب پیشنهادی